wtorek, 18 listopada 2014

Phenome, Multi - Active


Phenome, to Polska firma, zajmująca się produkcją luksusowych kosmetyków naturalnych i organicznych. Organiczne składniki w kosmetykach pochodzą z certyfikowanych upraw ekologicznych, gdzie nie stosuje się sztucznych nawozów, fungicydów, herbicydów ani pestycydów.  Formuły Phenome powstają na bazie ekologicznych wód roślinnych, bez użycia zwykłej wody, co jest źródłem ich wyjątkowej skuteczności. Produkty Phenome nie zawierają szkodliwych chemikaliów, często obecnych w konwencjonalnych kosmetykach. Na opakowaniach znajdują się dokładne informacje, jakich syntetycznych środków, nieobojętnych dla organizmu człowieka, nie używa się do ich produkcji. Produkty na żadnym etapie nie są testowane na zwierzętach, opakowania są wyprodukowane z materiałów pochodzących z recyclingu lub biodegradowalnych czy nadających się do powtórnego przetworzenia.

Od dawna miałam wielką ochotę na kosmetyki z tej firmy, ale ceny nie należą do najprzyjemniejszych, wiec cierpliwie czekałam na promocje, które są dość często. Na pierwszy ogień chciałam wypróbować słynny peeling - maskę, czyli Multi - Active.

Innowacyjny preparat oczyszczająco - pielęgnacyjny. Drobnoziarnisty cukier, wspomagany drobinkami z pestek truskawek i oliwek, delikatnie i skutecznie usuwa obumarłe komórki naskórka, podczas gdy naturalne ekstrakty roślinne wraz z kompleksem bogatych w witaminy i nienasycone kwasy tłuszczowe organicznych olejów działają na skórę odżywczo. Pierwszym krokiem pielęgnacji jest masaż przy użyciu pasty, która usuwa zrogowaciałe części naskórka, pobudza krążenie i aktywizuje komórki skóry, dając im sygnał do odnowy. Następnie do działania przystępują organiczne oleje i aktywne wyciągi roślinne, których zadaniem jest odżywienie i rewitalizacja naskórka, a także głębszych warstw skóry. Oczyszczona skóra bez przeszkód przyjmuje kompleks substancji odżywczych, nawilżających i łagodzących, jest idealnie pobudzona do odnowy i regeneracji. Produkt polecany do wszystkich typów skóry.

Kosmetyk otrzymujemy w szarym kartoniku, niestety nie ma tu żadnego słowa po polsku, tego to nie rozumiem.

  
Pojemność 125 ml, koszt to 125 zł.

  
Opakowanie to ciężki, szklany słój w kolorze brązowym.


Skład to same bogactwo oleje: makadamia, z oliwek, zmielone pestki oliwek, truskawek oraz drobne kryształki cukru, olej jojoba, buriti, masło babassu, ekstrakt z ananasa, wyciąg z korzenia prawoślazu lekarskiego, wyciąg z kwiatów rumianku, ekstrakt z grejpfruta i wiele innych cennych składników.


Produkt posiada ochronna nakładkę aby nie dostały się jakiekolwiek nieczystości.



Produkt ma konsystencję gęstej pasty w kolorze karmelowym. Pachnie palonym cukrem i anyżem, jest to zapach mega przyjemny, uwielbiam go wąchać. Peeling nakładam praktycznie na suchą skórę, ponieważ wtedy odczuwam, że drobinki dobrze ścierają. Wrażliwcy wiadomo powinni stosować go na zwilżoną twarz. Masuję kilka chwil i zostawiam na twarzy na około 10 minut jako maskę, bo takie jest jego zadanie, czyli 2 w 1. Skóra natychmiast staje się wygładzona, nawilżona, elastyczna i dobrze oczyszczona. Po suchych skórkach nie ma śladu a na skórze czuć delikatny film. Kosmetyk jest mega wydajny. Będę go regularnie używać, bo jest tego wart.


Lubicie kosmetyki Phenome? :)

32 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale produkt mnie szczerze zaciekawił. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielokrotnie chciałam przetestować kosmetyki tej firmy, ale niestety nie są z mojego przedziału cenowego. Może kiedyś mi się uda :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna mam chęć na coś z tej marki, ceny niestety trochę powstrzymują. Ale prędzej czy pózniej coś kupię,

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała. W Galerii gdzie mam sklep tej firmy jest teraz -20% na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej marki używałam tylko peeling enzymatyczny ;) Z gruboziarnistych dawno temu zrezygnowałam i wolę płyny złuszczające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przetestować kilka ich produktów, mam nawet już mini listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, to fantastyczny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten produkt, genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą masko-peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam kosmetyków Phenome, ale już od dawna mam ochotę na coś do twarzy, jakiś krem albo serum :) Tylko te ceny faktycznie niezbyt przyjazne dla portfela :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdzie się jakaś okazja by coś nabyć, jestem tego pewna :)

      Usuń
  11. Koniecznie muszę go mieć! Moze na zbliżające się Mikołajki? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi sie chciejstwo zalaczylo! hehehe! teraz tez chce miec :) no i wyglad i konsystencja bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Phenome <3
    teraz próbuję nowej serii jabłuszkowej, mówię Ci ale to jest zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo go lubiłam! Ten zapaaaach <3
    Miałam jednak w czasach suchej cery. Teraz mógłby być za tłuściaszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, ja mam mieszaną cerę w kierunku suchej i dla mnie jest super :) Dokladnie zapach <3

      Usuń
  15. Nie znam tej marki, tzn. znam tylko z blogów, ale nigdy nie miałam.
    Ps. Skąd będziesz mieć wosk Chocolate Layer Cake? Marzę o nim bo chciałabym świecę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała świecę :-) Kiedyś woski widziałam na allegro :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)