czwartek, 22 listopada 2012

Estēe Lauder, Double Wear - Desert Beige 12

Długo szukałam idealnego podkładu, aż za sprawą wizaż natknęłam się na bardzo popularny kosmetyk Estēe Lauder.

Długotrwały podkład, przez 15 godzin zapewnia świeży i naturalny wygląd, bez względu na pogodę i twoją aktywność. Nie zmienia koloru, nie zostawia smug i śladów na ubraniu. Teraz gładka cera, którą widzisz rano, pozostaje z tobą przez cały dzień. Podkład zapewnia średnie krycie lub wyższe w zależności od ilości nakładanych warstw i naturalne, półmatowe wykończenie. Beztłuszczowy, niekomedogenny, bezzapachowy.


W Sephorze lub Douglas za 30 ml zapłacimy 165 zł.


Jedyny mankament to brak pompki, którą dokupiłam z firmy MAC, pasuje idealnie :)


Podkład ważny jest 24 miesiące od otwarcia.


To moja druga buteleczka Double Wear o kolorze 2N1, czyli Desert Beige  :)
Jest to podkład beztłuszczowy, bezzapachowy i długotrwały. Zapewnia świeży i naturalny wygląd naszej cery. Wspaniale dopasowuje się do niej, lico jest gładkie, jednolite, doskonale kryje, bez efektu maski, daje naturalne, półmatowe wykończenie. Po za tym długo utrzymuje się na twarzy bez poprawek, nie podkreśla zmarszczek, no może trochę suche skórki na nosku, co ważne nie zmienia koloru :) Dobrze się rozprowadza i wchłania, jest wydajny, jedna buteleczka starczyła mnie na 9 miesięcy :)



Po prawie całkowitym roztarciu.



Kosmetyk dla mojej mieszanej cery jest idealny :)
Jakich Wy podkładów używacie ? :)

25 komentarzy:

  1. ja nie używam bazy pod podkład, ale widziałam dzisiaj w Rossmannie fajną z Loreala:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj używałam go przez dłuższy czas, ale po prostu sie mi znudził. Nie miał żadnych wad, wręcz idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jak już znajdę dobry podkład, to tak szybko go nie zmieniam :)

      Usuń
  3. Ten podkład to mój hit od czasu, kiedy doprowadziłam do porządku moją przesuszoną cerę, sprawdza się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go kiedyś ale to bardzo dawno temu, teraz najczęściej sięgam po podkład z Make up Atelier, bb kremy lub podkłady Ingrid.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze ten podkład chciałam przetestować, będę na jakąś promocję polować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja także niedawno zachwyciłam się tym podkładem ma odcień 2N1 Ivory Nude i Ecru,które są leciutko za jasne dla mnie,zastanawiam się jeszcze na tym odcieniem 2n1 którego używasz choć boję się czy nie będzie za ciemny.Fajny blog.Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))) Najlepiej kolor przetestuj w świetle dziennym na szyi. Wtedy zobaczysz czy stapia się z cerą :)

      Usuń
  8. U mnie się on niestety kompletnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię Double Wear w wersji Light :) Był idealny po każdym względem ;) Wersji podstawowej jeszcze nie próbowałam, ciężko mi przeżyć jego cenę, więc póki co używam revlonu i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja z Revlonu nie miałam, myślę, że jest dla mnie za ciężki :)

      Usuń
  10. cena faktycznie może odstraszyć ale mieszam go sobie z Healthy mix i jest idealny lekkości nabiera po Bourjois, a trwałości Estēe Lauder ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten podkład się nie sprawdził :( ale tak to już jest z podkładami ... jednym pasuje ten, innym tamten - to norma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się ten podkład, jednak jego cena mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, cena jest mniej przyjemna, bo ostatnio znacząco podrożał :(

      Usuń
  13. Możesz porównać "desert Beige" jaki to odcien mniej wiecej, maca, loreal true match bądz bourjois healthy mix? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)