wtorek, 31 marca 2015

Marcowe łupy...

Ostatnio mało mnie w blogsferze, jednym słowem mam lenia :D ..., ale nic nie stoi na przeszkodzie pochwalić się skromnymi łupami, więc zapraszam...

Ziaja - skusiłam się na specjalistyczną serię Pro.


Avene - Żel do mycia twarzy.


Etiaxil - Antyperspirant.


Helena Rubinstein - Krem pod ślepka.


Marc Jacobs - Maskara, trzeba obadać co to za nowa marka...


Vans - Trampki grzecznie czekają na wiosnę, a tu jakoś jej nie widać :(


Oczywiście YC musi być, mania nadal trwa...




Przypłynęły skarby z USA. 
Samplery i ...


...  apetyczna świeca Cookies & Cream.


Stacjonarnie skusiłam się na smakowitą Pain Au Raisin i nożyczki do obcinania knotów.


Więcej grzechów nie pamiętam :)
Jakie są Wasze grzeszki? :)

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam Avene, tylko że zieloną wersję. Piękne nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zielona dla tłuścioszków, jak mieszana w stronę suchej :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa kremu z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałe unikalne zapachy niektóre widzę... Orchard Pear za mną chodzi !!!
    Etiaxil kiedyś miałam, ale dawno i na dłuższą metę odstawiłam bo mnie podrażnił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Z tych unikatów, Orchard Pear ładny ale słabo wyczuwalny :( Mnie jak na razie Etiaxil nie podrażnia :)

      Usuń
  4. super nowości ! Aguś daj znać koniecznie jak ta maskara MJ , ja się jeszcze na nic nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pewno dam znać, tylko skończę pytonka :) Mam jeszcze chęć na eye-liner MJ, testowałam i trwały skubaniec jest :)

      Usuń
  5. Miałam ten żel z Avene, ale nie specjalnie się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te woski i świece <3 świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę trochę przystopować z YC, bo nie wypalę tego przez 3 lata :)

      Usuń
  7. Yankowy raj :)

    Marcomania ogarnęła blogsferę! Sama uległam jego czarowi :D Wybrałam na początek puder konturujący i pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z Marca kusi jeszcze eye-liner i lakier. Pędzelki macałam są takie mega mięciuchne, ale ta cena :(

      Usuń
    2. Eye liner i kreduchy mam na liście! Lakier też pewnie jakiś z ciekawości sprawdzę :)
      Wiesz, ja mam pędzlowego świra i mało co jest chyba w stanie mnie powstrzymać przed zakupem kolejnych! Do takich cen, po pędzlach Chanel, Dior czy Tom Ford, zdążyłam już przywyknąć ;)

      Usuń
    3. Wiem, wiem, że masz pędzlową manię :D

      Usuń
  8. Same dobroci :) A ile yanków <3 Ja skusiłam się na cztery nowe tarty, które już do mnie jadą i miałam wyrzuty sumienia, że zamówiłam kolejne, a jeszcze mam kilka nieruszonych z poprzednich zakupów, ale teraz czuję się rozgrzeszona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ile ja mam nieodpalonych samplerów i tart a ciągle skupuję, bo muszę poznać wszystkie te zapaszki :)

      Usuń
  9. same wspanialosci :) ciekawe co powiesz o tuszu Marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile YC! Wooow... zazdraszczam :)
    Z Twoich zakupów miałam chyba tylko Etiaxil. Jestem ciekawa tej Ziai pro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ziaja spisuje się całkiem dobrze i zapach ma boski :)

      Usuń
  11. Same skarby. Najbardziej zaciekawił mnie tusz, będę wypatrywała recenzji :))
    Miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Etiaxilu kiedyś używałam i byłam zadowolona :) Trampeczki bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekoladowe ciasteczka muszą pachnieć słodko :) Wracaj do nas leniu!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciacha czekają na premierę :) Jak ogarnę nowy domek, bo czeka mnie duuuużo sprzątania, to wrócę. Jutro skrobnę pościk :)
      Pozdrowionka :*

      Usuń
  14. Świetne zakupy, aż miło popatrzeć na tyle pięknych zapachów :) A Vansy to chyba najwygodniejsze buty na świecie1

    OdpowiedzUsuń
  15. znam i bardzo lubie ten krem z Ziaji :D
    no troche nazbierałaś tych grzeszków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)