środa, 11 marca 2015

Eucerin, Hyaluron - Filler, Krem na Noc


Po niezbyt entuzjastycznym zachwycie nad kremem na dzień (recenzja tu). Dałam szansę kremowi na noc i dobrze zrobiłam.

Krem wyraźnie redukuje zmarszczki na czole, w kącikach ust oraz okolicach nosa. Wypełnia i wygładza głębokie zmarszczki. Wspomaga naturalny proces regeneracji skóry. Zalecany do pielęgnacji skóry po iniekcjach kwasu hialuronowego. Dobrze tolerowany przez skórę. Niekomedogenny a składniki aktywne: Kwas Hialuronowy i Saponina (bioaktywny glukozyd, pobudzający syntezę naturalnego HA, działa w głębokich warstwach skóry, wypełniając zapadniętą tkankę od środka).


50 ml kosztuje 106, 99 zł.  
Opakowanie to plastikowy, matowy słoiczek, który posiada folię zabezpieczającą przed dostaniem się nie pożądanych paproszków.


 Skład.


Eucerin, Hyaluron - Filler posiada biały kolor, ładny i delikatny zapach oraz gęstą, zbitą, wręcz masełkowatą konsystencję.  Mimo tego nie jest ciężki i dobrze się wchłania, nie powoduje zaskórników ani innych niespodzianek, również nie podrażnia, jest wydajny. Rano po przebudzeniu cera jest doskonale nawilża, gładka, elastyczna i wypoczęta. Śmiało mogę stwierdzić, że idealnie nadaję się dla suchej cery jak i mieszanej, którą właśnie posiadam.


 Kupujecie apteczne kremy? :)

8 komentarzy:

  1. Częściej jednak sięgam po te drogeryjne kremiki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś krem do cery przetłuszczającej się i krem uczynił zniszczenie na mojej buzi, w związku z tym zraziłam się bardzo do tej marki. Ale widzę, że chyba trzeba jej dać jeszcze jedną szansę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak źle było :/ Fakt trzeba dać drugą szansę, też tak zrobiłam i nie żałuję :)

      Usuń
  3. Z marką żadnych doświadczeń niestety nie mam, a z aptecznych kremów najczęściej ląduje u mnie Effaclar Duo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam, z tą firmą też się nigdy nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ty kiedyś sięgniesz po markę Eucerin :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)