wtorek, 3 lutego 2015

PAT&RUB, Hipoalergiczne Masełko do Ciała


Kocham masełka z Pat&Rub, miałam już prawie wszystkie serie. Pozostała tylko jedna, Hipoalergiczna, więc czym prędzej zakupiłam i... 

Seria Hipoalergiczna powstała z myślą o pielęgnacji ciała dla wrażliwców.
Hipoalergiczne Masło do Ciała, o konsystencji tortowego kremu, z łatwością wchłania się w skórę. Zawarte w kosmetyku naturalnym bogactwo i wysokie stężenie maseł i olei roślinnych sprawiają, że nawet bardzo sucha skóra jest znakomicie nawilżona i uelastyczniona. Efekt zauważalny jest już po pierwszym użyciu. Hipoalergiczne masło do ciała tworzy na powierzchni skóry nietłustą warstwę ochronną, zapobiegającą wysuszaniu.


  • masło shea* – nawilża i zmiękcza
  • masło kakaowe* - natłuszcza i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia
  • masło oliwkowe* – wygładza i koi
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • squalane* (z oleju oliwkowego) – nawilża
  • ekstrakt z cytryny* – działa ujędrniająco i przeciwzapalnie
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • gliceryna roślinna* – nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
  • surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

  
Pojemność 250 ml kosztuje 69 zł.


Kosmetyk znajduje się w plastikowy mlecznym opakowaniu nadającym się do recyklingu, posiada również folię zabezpieczającą prze dostaniem się paproszków.


Masełko posiada biały kolor, konsystencję tortowego kremu i świeży zapach, lecz bardziej przyjemniejszy niż balsam do rąk z tej samej serii. Poza tym dobrze rozsmarowuje się i wchłania, pozostawiając delikatną warstewkę, która doskonale nawilża, natłuszcza, odżywia i pielęgnuje ciało. Już po pierwszej aplikacji skóra jest miękka i przyjemna w dotyku oraz bardzie uelastyczniona. Jest to idealny kosmetyk dla sucharków i nie tylko.


Jakie są Wsze ulubione masełka/balsamy do ciała? :)

36 komentarzy:

  1. Cena jednak zbyt wysoka jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masła Pat& Rub. Zresztą wiele ich kosmetyków. Seria hipoalergiczna pachnie obłędnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, też lubi wiele kosmetyków Pat& Rub :)

      Usuń
  3. Chodzą za mną te masełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam kiedys krem do rąk, cytrynowy - jednyny ktory mi podszedł zapachowo. Ale ten po powąchania niestety noe przypadł mi do gustu, ale skład ma świetny. Super alternatywa dla alergikow. Dzieki Bogu nie mam alergicznej skory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam alergicznej skóry, ale kosmetyki Pat& Rub, kocham :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię masełka P&R ale akurat ta seria pachnie dla mnie odrobinę męsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełka są świetne, dla mnie ta seria pachnie tak rześko :)

      Usuń
  6. Uwielbiam zapach te serii, ale tego masełka jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zapachami nr 1 są wersje, Otulająca i Relaksująca <3

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię masła Organique. P&R czekają do testów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organique nie miałam :) Osobiście uwielbiam mazidełka do ciała z Pat& Rub i Nuxe :)

      Usuń
  8. Nie znam tej serii jeszcze,ale Pat&Rub bardzo mi służy. Po serii rozgrzewającej zdecydowanie mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po pierwszych testach również ciągnęło do wypróbowania innych kosmetyków i tak zostało do dzisiaj :)

      Usuń
  9. Cudny ! mam olejek z tej serii i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki tęż są wspaniałe, a skórka po nich jak pupcia niemowlaka :)

      Usuń
  10. Miałam okazję używać tylko jednego masła tej marki i była to seria otulająca :) Bardzo dobrze wspominam i gdyby nie cena, chętnie wróciłabym po więcej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otulające masełko jest wspaniałe, co do ceny, można polować na promocje :)

      Usuń
  11. Lubię tą serię , choć otulająca i z trawą cytrynową wiedzie u mnie prym :)

    Najbardziej mi odpowiadają te z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te same wersje są nr 1 :) Z TBS na razie mnie nie kuszą, ale to chwilowe :)

      Usuń
  12. Chodza za mna maselka P&R oj bardzo <3 przeczytalam u Dagmary ze merlin je ma w swojej ofercie :) a moja mama tam ksiazki zamawia wiec dobrze wiedziec :) bede miec wreszcie mozliwosc zamówienia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jeśli masz możliwość to koniecznie zamów sobie te masełka, są świetne :)

      Usuń
  13. Uwielbiam tę serię... Od dawna mam ten balsam w planach, także WIELKIE dzięki za słowo o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W moje ręce póki co trafiło masło otulające i jestem nim zachwycona - z pewnością gdy je wykończę sięgnę po jakieś inne masło PAT&RUB :) to hipoalergiczne wyglądaj zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linia Otulająca i Relaksująca jest moim nr 1 :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)