piątek, 20 lutego 2015

Bath&Body Works, Sugar and Fig - Krem do Ciała


Dzięki Ani  mogę cieszyć się z niedostępnych linii zapachowych BBW ze wspólnych zakupów z USA. Dzisiejszy bohater to Krem do Ciała o zapachu Sugar and Fig.

Ten aksamitny krem wzmocniony jest Triple Complex Moisture, ​​zapewnia głębokie bogate, 24-godzinne nawilżenie nawet najbardziej suchej skóry, która jest pachnąca i nawilżona przez długi czas a dzięki zawartości mlecznych protein, olejku ryżowego, ekstraktu z jagody Acai i masła Shea.


   226 g kosztowało około 6$.


Skład i nuty zapachowe...
Świeża figa kalifornijska, passiflora, biała brzoskwinia waniliowa orchidea, jaśmin, konwalia, żółta frezja, mleko kokosowe, fasolka wanilii, liście figowe, karmelizowany cukier, klon, jedwabiste piżmo. Formalnie istne szaleństwo...


Opakowanie to estetyczna, plastikowa tubka.


Brown Sugar and Fig posiada kremową barwę oraz dość gęstą i zbitą konsystencję, myślę że zbliżoną do masła do ciała. Po zastosowaniu kremu ciało jest gładkie i dobrze nawilżone. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Wprost nie można oprzeć się magii tego zapachu, jest typowo jesienny, ciepły, słodki i otulający. Połączenie figi z mleczkiem kokosowym i brązowym cukrem wprowadza niesamowite zmysłowe odczucia. 
 

Na pewno zakupię go ponownie :)

11 komentarzy:

  1. Mam kilka mleczek do ciała z tej firmy. Czekają nadal na przetestowanie :DDD Jakoś nie mam serca się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty tej marki kocham przede wszystkim za zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balsamów i maziedełek do ciała nie znam, jestem rozkochana w świecach i żelach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bede niebawem w BB&W to napewno jakis krem do ciala do koszyczka mi wpadnie <3
    narazie kocham mydla , swiece i zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo żaluję, że tego sklepu B&BW nie ma we Wrocławiu. Pewnie chodziłabym tam tak często jak do Almy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kremu do ciała BBW nie miałam, balsam u mnie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BBW ma dobre balsamy, krem mam ale nie uzywałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie znam kosmetyków B&BW, ale jestem strasznie ciekawa tych zapachów! :) Z tego co widzę, mają naprawdę bogatą ofertę i każdy powinien w niej znaleźć coś dla siebie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)