piątek, 30 stycznia 2015

Styczniowe łupy...


Ostatnio mało mnie na blogu, ale jeszcze trochę i niebawem będę częściej.
Praktycznie zbliża się koniec miesiąca, tradycyjnie przybliżę Wam co tam ciekawego zasiliło moją kosmetyczkę i nie tylko, a więc, do dzieła...

Estēe Lauder - kolejna już buteleczka mojego niezastąpionego podkładu (recenzja tu).


Dior -  Korektor pod ślepka.



 Guerlain - zafundowałam sobie oto takie Serum do Twarzy.


Bioderma, ulubiony Płyn Miceralny (recenzja tu).


Oczywiście nie mogło zabraknąć rarytasów YC za wielkiej wody oraz...


 ... samplerów :)


 Co nie co z YC, kupiłam stacjonarnie.


Prezent imieninowy.
Mój Ukochany :* obdarował mnie ślicznym portfelem Armaniego.


Pochwalcie się co Wy upolowałyście? :)

48 komentarzy:

  1. Super nowości a zwłaszcza świece YC i portfel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Będzie co palić i się upajać zapachami :)

      Usuń
  2. Cudowności Aguś! Będziesz na pewno zadowolona z Serum Guerlain , ja kocham tą linię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dzięki :) Od dziś zaczynam używać serum i zobaczymy co to za cudo :)

      Usuń
  3. podkład DW mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda! Czekam na recenzję serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! Najbardziej podoba mi sie portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super łupy , oby służyły ;). Jeden z moich ulubionych miceli :) . Ja wczoraj upolowałam lokówkę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lokówka na pewno się przyda, będziesz miała piękne loki :)

      Usuń
  7. A ja nie mam pojęcia, czy coś zmieniono w podkładzie DW czy moja cera nagle dramatycznie się zmieniła.......przestał u mnie działać. Nadmiernie przesusza buzię i w związku z tym wygląda mało estetycznie w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może cera się już przyzwyczaiła do podkładu, albo faktycznie coś zmienili w składzie :)

      Usuń
  8. Wspaniałości Aga - portfel śliczny :) YC <3 - u mnie się to rozwija - wiesz ;) Przyjemności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiem.., wiem - YC strasznie wciąga sama się przekonasz :)

      Usuń
  9. Świetne łupy. Też myślałam o tym serum ale ostatecznie skusiłam się na Abeille Royale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie skusiło Seriaa Auqa bo potrzebuję nawilżenia, oczywiście czekam na recenzję Abeille Royale :)

      Usuń
  10. Bioderma to mój ulubieniec wszechczasów, nie wyobrażam sobie nie mieć go pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem są dwa micelki Nuxe i Bioderama :)

      Usuń
  11. Superowe nowości! I ja niedawno, za sprawą mega kochanego Pączka w Pudrze, stałam się posiadaczką tego podkładu EL i już go kocham miłością wielką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie dziwię Ci się, podkład jest wspaniały :)

      Usuń
  12. Uwielbiam ten korektor Diora :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kosmetycznej części nie miałam tylko korektora pod oczy i jeszcze nie używałam Biodermy, choć mam ją w zapasach:) Resztę znam, podkład bardzo lubię, ale nie noszę na co dzień, tylko jak moja cera ma gorszy czas, z kolei serum do twarzy wspominam bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez podkładu nigdzie się nie ruszam, chyba, że po domu :) Serum zaczęłam używać wczoraj, więc do recenzji jeszcze sporo czasu :)

      Usuń
  14. Piękności :) Kilka zapachów YC chętnie widziałabym w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Portfel jest genialny <3
    Ja w tym miesiącu twardo obiecałam sobie, że kupię tylko to co naprawdę potrzebuję i mi się udało ;D prawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też zawsze kupuję co potrzebuję, albo się kończy :)

      Usuń
  16. Ja to cienias zakupowy jestem :( nie mam czym się chwalić :( ale niecierpliwie czekam na Guerlain Serum do Twarzy i opisy YC - żadnego z tych nie mam ale kupiłam sobie Angel Wings 2 raz (kocham ten zapach) i sweet strawberry :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inesko, jak nie masz czym się pochwalić, nie wierzę :* Serum dopiero zaczęłam stosować. Z zapachów opisuje tylko świece :)

      Usuń
  17. Ale nowości od YC!! :)


    www.xkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Superancie łupy. Czekam na recenzję korektora Star, bo mój powoli się kończy i coś będę musiała kupić.
    Portfel cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Portfelik też się mnie mega podoba <3 Niebawem będzie recenzja korektora :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawi mnie ten korektor, napiszesz recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w styczniu było dość spokojnie, większych zakupów nie mam w planach również na luty :) Raczej staram sie korzystać z tego co mam i uzupełniac jedynie ewidentne braki :) Portfel wygląda ciekawie - piękny kolor!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat uzupełniłam kosmetyki, które mnie się kończą, jeszcze zostały kremy do twarzy :) Kolor portfela również bardzo mnie się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)