czwartek, 13 listopada 2014

Yankee Candle, Brown Paper Packages


Odkąd owładnęły mną zapachy Yankee Candle, zapragnęłam powiększać swoją kolekcje o limitowane, unikatowe i niedostępne świece w Polsce.

W 2013 r.  na amerykańskim rynku pojawiła się świąteczna kolekcja "My Favourite Things" w której skład wchodził Brown Paper Packages.


Połączenie ciepłych pudrowych nut z lekkim ostrym zapachem sprawią, że poczujesz zapach prezentów spod Bożonarodzeniowej choinki.


Duża świeca posiada 623 g wosku. 
Swoją kupiłam w zamówieniu zrazem z koleżankami w niemieckim sklepie internetowym, koszt to 25 €, bowiem za 100 była darmowa dostawa do Polski.


Każda ze świec Yankee Candle jest w pięknym szklanym słoiku z wieczkiem i ozdobną, tematyczną naklejką.


Brown Paper Packages posiada wosk w kolorze cappuccino. Na pewno nie przypomina szarego papieru z obrazka. Zapach jest przyjemny, wytrawny, pudrowy, kremowy. Wyczuwam delikatnie perfumowany krem nivea. Intensywność, na początku był słabo wyczuwalny, ale po dwóch tygodniach leżakowania dnem do góry, tą metodę stosuje się by olejki zawarte w wosku równomiernie rozeszły się w świecy. Po ponownym rozpaleniu zapach nabrał mocy. Cieszę się, że mam ten unikat w swoim małym zbiorze, jest już praktycznie nie do zdobycia, trzeba cudu by go dorwać.
 

Kto z Was zna ten zapach? :)

22 komentarze:

  1. Nie znam zapachu, ciekawa jestem tych świec. Widzę, że od jakiegoś czasu robią furorę w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak YC robi furorę, ale nie ma się dziwić, pachną wspaniale :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tych świec :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu ale chętnie bym poznała ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znam tego zapachu. Z YC mam tylko woski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach w PL jest niedostępny i na świecie również trudno o niego :(

      Usuń
  5. nie miałam jeszcze tych świec cena mnie odstrasza, ale mam wosk i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy zaczyna od wosków, choć osobiście zaczęłam od świec, później woski i samplery :) Fakt cena mogła by być mniejsza :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aguś, jest już mega trudno dostępny, może gdzieś znajdziesz :)

      Usuń
  7. bardzo ciekawi nas ten zapach:) bardzo chciałybyśmy chociaż powąchać ten zapach :)

    Pozdrawiamy Ola&Ola
    http://punktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No wlasnie u nas juz go nie moge dorwac! A bym chetnie go dorwala :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zapachu, ale że jestem coraz większą fanką Yankee Candle,a świece coraz bardziej do mnie przemawiają to przeglądam na allegro i widziałam ten słój. Zapach mnie ciekawi, ale nie jestem pewna czy by mi się spodobał.
    Nie miałam pojęcia o tym, żeby ułożyć słój do góry dnem... początkowo świece faktycznie mało pachną..dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu zapach może się podobać, również kupowałam go w ciemno. Jedynie sugerując się opisami i recenzjami ;)

      Usuń
  10. papiero to ja jeszcze nie wąchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, pierwsze widzę :) Mam świrka na punkcie Yankee, ale nie doszłam jeszcze do takiego etapu jak Ty :) Jest wiele zapachów na naszym rynku, które mi się podobają i cała masa, których jeszcze nie zdążyłąm poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jak weźmie to na całego :D Też wiele nie znam i muszę poznać albo choć spróbować poznać ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)