piątek, 7 listopada 2014

PAT&RUB, Rewitalizujący Żel Myjący


Uwielbiam markę Pat&Rub, to wiecie. Uwielbiam też ich promoce 50%, więc jak tu się nie skusić na wspaniałe naturalne kosmetyki. Tym razem capnęłam Rewitalizujący Żel Myjący i coś tam jeszcze...

Rewitalizujący Żel do Mycia Ciała pozwala na łagodne oczyszczanie skóry bez podrażnień i wysuszania. W odróżnieniu od większości żeli myjących, naturalny żel Rewitalizujący nie wysusza skóry i nie daje uczucia ściągnięcia. Delikatne substancje myjące łagodnie oczyszczają myją skórę, nie naruszają jej naturalnej bariery ochronnej. Ekstrakty z żurawiny i cytryny odżywiają i wzmacniają skórę, roślinna gliceryna nawilża. Naturalna kompozycja o cytrynowej nucie orzeźwia zmysły i umila kąpiel w wannie lub pod prysznicem, dodaje energii na cały dzień. Substancje myjące zawarte w żelu są otrzymywane z alkoholi tłuszczowych pochodzenia roślinnego i zaaprobowane do stosowania w kosmetykach naturalnych.


280 ml kosztuje 45 zł.


  • ekstrakt żurawiny* – nawilża, zwalcza wolne rodniki, regeneruje, bogata w witaminę C
  • ekstrakt z cytryny* – wygładza, wzmacnia, chroni naczynia, rozjaśnia
  • inulina*- naturalny polisacharyd, poprawia kondycje skóry
  • roślinna gliceryna* - nawilża
  • substancje myjące z oleju kokosowego*
  • surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym


Skład.


Żel posiada dość gęstą konsystencję i barwę koloru jasny pomarańcz. Spełnia swoją rolę czyli dobrze oczyszcza, a przy tym nie podrażnia oraz nie wysusza skóry, ale czy ją natłuszcza, dla mnie nie, muszę użyć balsamu lub masła. Poza tym słabo się pieni, wiadomo nie posiada SLS, niektórzy piszą że wspaniale się pieni, absurd. Żel jest wydajny, pachnie jak inne produkty z tej serii, czyli cytrusowo, aczkolwiek nie tak intensywnie jak masło czy peeling, dla mnie to duży plus.  
Z miłą chęcią wypróbuję innych wersji zapachowych.


Znacie, lubicie żele Pat&Rub? :)


16 komentarzy:

  1. nie miałam tych żeli, cena trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego ich kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie coś przytul, bo są to super kosmetyki. Niedługo mikołajki i gwiazdka :)

      Usuń
  3. Zurawinka na jesien i zime jak znalazl :)
    Rewelacyjka :)
    Fajny tez zelik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię cytrusów w kosmetykach, ale ten żel mnie podpasował :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy. Ba żel bym się nie skusiła w promocji ale na jakiś balsam albo masło... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełka są rewelacyjne, miałam prawie wszystkie :)

      Usuń
  5. Zurawinke kocham!!! Szczegolnie sok i konfiture do serow :D :D
    Z Pat & Rub mialam kilka produktow, ale nie do konca zapadly mi w pamiec, choc zapach kremu do rak byl ladniusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię jeść żurawinę i popijać herbatkę :)
      Krem do rąk miałam ale orzeźwiający z mega podobny zapach :)

      Usuń
  6. Lubię tą serię choć żelu pod prysznic nie miałam jeszcze żadnego :) a teraz chyba znowu jakaś promo online :) muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam serię otulającą i relaksującą :) Czekam na promo 50% na pewno w coś się zaopatrzę :)

      Usuń
  7. Żeli pod prysznic nie znam, za to bardzo lubię żurawinę za jej wszystkie zbawienne właściwości dla mojego organizmu, wiec chętnie coś upoluję z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żurawina fakt ma właściwości antyoksydacyjne i zbawienne dla ciała :)

      Usuń
  8. nie znam,nie miałam jeszcze przyjemności testować kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)