wtorek, 25 listopada 2014

Love My Green, Relaksujący Olejek do Masażu


Oprócz masełek, balsamów uwielbiam też olejki do ciała, które świetnie je nawilżają i natłuszczają. Kosmetyki marki Love Me Green mogłam poznać za sprawą wygranej u Siouxie. 

Organiczny olejek naturalny do masażu, wzbogacony w olej arganowy, powstał aby zaspokoić wszelkie potrzeby skóry. Stosowanie tego produktu daje uczucie komfortu i odprężenia. Skóra jest głęboko odżywiona, a świeży i subtelny zapach odpręża ciało i zmysły. Ekstrakt z kwiatów plumerii łagodzi stres poprzez swoje kojące i relaksujące działanie dla nerwów i mięśni.


Pojemność 100 ml kosztuje 39,90 zł. Teraz jest promocja.

 

Olejek znajduje się w filigranowej, poręcznej plastikowej buteleczce. Z dozownika bez problemu można wydobyć tyle produktu ile nam potrzeba.


 Skład.


Olejek posiada jasno słomkowym kolor oraz oleistą konsystencję, wiadomo. Jeśli chodzi o zapach typowo sezamowy przyjemny, żadnych kwiatów z opisu nie wyczułam. Stosowałam go wieczorem po kąpieli na wilgotne ciało, wsmarowywałam także na nie które partie ciała, takie jak stopy, łydki, dłonie i paznokcie. Produkt dość szybko się wchłaniał, a skóra była bardzo dobrze nawilżona, natłuszczona, miękka i gładka.


Kto z Was miał do czynienia z marką Love My Green? :)
 

14 komentarzy:

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)