piątek, 28 listopada 2014

Listopadowe łupy...


Zima nawiedziła nas za szybko, za oknem pojawiają się mrozy, brrr... Zima to też czas na przygotowywanie się do robienia prezentów. Zewsząd kuszą nas świątecznymi promocjami. Jak tu się im oprzeć, ja tu żyć!? Oto jest pytanie??? 

Nie mam silnej woli, wszystko jest potrzebne, więc nie ma to jak człek sam zrobi sobie prezent na Mikołajki w postaci dwóch zestawów...

Helena Rubinstein i mój ulubiony pytonek w zestawie (recenzja tu).


Korres - Black Pine Day, ten zestaw wylukałam w Sephorze.


Bioderma - Płyn Miceralny.


Nie obyło się bez ulubionych wosków z Yankee Candle.


Tommy Hilfiger - Mikołajkowy prezent od Ukochanego :* 
Będzie mnie cieplutko...


Ciekawe jak wam zakupowo minął listopad? :)

36 komentarzy:

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tego zestawu HR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, tym bardziej, że są promocje :)

      Usuń
    2. Chyba w takim zestawie najbardziej opłaca się kupować ten tusz ;)

      Usuń
    3. Jak najbardziej :) W tamtym roku nie udało mnie się go upolować w zestawie, to mam w tym :)

      Usuń
  2. Ja w listopadzie albo zawalona w pracy albo chora, więc siłą rzeczy mało kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... Biedulka :( Jak całą zimę biorę Rutinacea Max do tego jem dużo cytrusów i odpukać, tfuu, tfuu... :)

      Usuń
  3. Też myślałam nad tym zestawem HR :) zwłaszcza, że ja akurat jeszcze jej nie znam. No i tyle mojego bo w końcu wzięłam ten Diora z mini paletką. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenkowego pytonka wielbię, Dior jakoś specjalnie mnie nie oczarował, ale może Ty będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. Uwielbiam pytonka Helenki, chętnie go sobie przypomnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawy:) ja sie skusiłam na jeden i jaram się jak pochodnia:D kurtka też by mi się przydała! Zima zawsze przychodzi za szybko i trwa zbyt długo no!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Właśnie zima jest za długo :-( Niech sobie idzie precz!

      Usuń
  6. Podoba mi się ta kurteczka ;) ona jest taka do bider na długość czy dłuższa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo nowości :) Kurtka super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy, kurtka super pewnie była bardzo droga;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytonka również baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heloł - nominowałam Cię do Liebster Blog Award. http://epidermidis.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-nominacje-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. same fajne lupy :) woski YC bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję kremów Korres:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie niezłe łupy :)))
    Ja jeszcze tego Korres nie kliknęłam. Oszczędzam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zestawy Korres kuszą :) a kurciołka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna kurteczka. Mam podobną i też niebieską :-) Od dawna chodzi za mną tusz Rubinstein. Jak obecne wykończę na pewno jakiś kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kurteczka jest granatowa za tusz HR polecam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)