wtorek, 4 listopada 2014

Bath&Body Works, Aruba Coconut, Balsam do Ciała


Za oknem chłód, więc powieje egzotyką. Latem są mega wyprzedaże w Bath & Bady Works, i nie tylko. Kusiło mnie co nie co a że nie mogłam być w tym czasie w Warszawie, więc dzięki Ani dołączyłam do wspólnego zamówienia z USA. Paczuszka dotarła pod koniec sierpnia a w niej same wspaniałości i jeden z dzisiejszych bohaterów Balsam do Ciała o wakacyjnej nazwie Aruba Coconut.

Nawilżający balsam do ciała, ma lekką nie tłustą konsystencje szybko się wchłania nie pozostawia lepkiej skóry, idealnie nadaje się na co dzień zawiera aloes, który chroni i nawilża naszą skórę oraz witaminę E oraz C. Zapewnia nawilżenie które trwa cały dzień, pozostawia naszą skórę miękką gładką, odżywioną i pięknie pachnącą.


 236 ml kosztowało około 4- 5 $.
 Opakowanie to estetyczna, poręczna, przeźroczysta i plastikowa buteleczka.


Balsam posiada dość wygodny w obsłudze dozownik, wydobywa się z niego produkt praktycznie do samego końca.


Skład.


Aruba Coconut jest to mieszanka rodem z egzotycznych rajskich wysp a kremowy kokos, liczi i białe piżmo to główni sprawcy tego pięknego i apetycznego zapachu, który czujemy długo na swojej skórze. Balsam jest koloru białego o rzadkiej konsystencji. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy, idealny na wiosnę i lato, zimą może być za słaby. Po nałożeniu skóra jest delikatna i nawilżona. Uczucie nawilżenia jest na poziomie, ale nie to co kremy tej firmy. Dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajny.


Lubicie balsamy z Bath & Body Works? :)

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam balsamy B&BW! :) Ten również mam, ale jakoś znudził mnie już jego zapach :D Używam go i nie mogę skończyć, ale jak piszesz balsamy te są bardzo wydajne :)
    Ja osobiście polecam również balsamy z Victoria Secret, jak dla mnie dają super nawilżenie i pozostawiają gładziutką skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój skończyłam z wielka przyjemnością, uwielbiam takie zapachy :)

      Usuń
  2. Uiii..brzmi wspaniale :) szkoda ze u nas B&BW nie ma :)
    taki balsamik by mi sie bardzo przydal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie macie BBW, nie żartuj? :) Na pewno byś go polubiła, ale kremy są lepsze ;)

      Usuń
  3. Zapach bardzo wpisuje się w moje upodobania. Chciałabym go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach piękny, ale nie wiem, czy balsam jest w PL :)

      Usuń
  4. Kurczę, jeszcze nigdy nie miałam nic z Bath & Body Works. Pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą wersję zapachową akurat zapakowałam dla zwyciężczyni mojego rozdania ale mam inny więc ciekawa jestem jak się u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jedyny zapach jaki mnie uwiódł w B&BW to Cashmere Glow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy lubię,bo żadnego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten balsam, ale o innym zapachu i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, ale zapach prawdopodobnie zawładnąłby mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden o zapachu Pink Chiffon, wygrałam go kiedyś w rozdaniu, ale zapach jest bardzo słodki i nie do końca mi odpowiada :) a widzę, że Aruba Coconut, to coś idealnie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham BBW:) mam nadzieję≤ że przy najbliżej wizycie w Wawie znowu się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)