piątek, 17 października 2014

PAT&RUB, Orzeźwiający Balsam do Rąk


Lubię markę Rąk Pat&Rub, tym razem postanowiłam w obroty wziąć Balsam do Rąk z linni 
Orzeźwiającej.

Bogata kompozycja naturalnych składników o działaniu regenerującym i kojącym. Roślinne oleje i wyciągi odżywiają, nawilżają, zmiękczają, rozjaśniają, koją i uelastyczniają skórę dłoni. Zapewniają ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Lekka i aksamitna formuła sprawia, że balsam świetnie się wchłania.
Cytrusowo-ziołowy ekoaromat, przyprawiony nutą pomarańczy, pozwala poczuć przypływ energii, wywołuje uczucie lekkości i świeżości.


 100 ml balsamu kosztuje 45 zł.


  • lej słonecznikowy* - nawilża, wygładza, łagodzi
  • masło awokado* – natłuszcza i regeneruje i chroni
  • ekstrakt z cytryny* – rozjaśnia i odkaża skórę
  • masło z oliwek* – wygładza i koi
  • kwas hialuronowy* – nawilża i chroni
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża       
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*           
  • surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

  
Krem umieszczono w estetycznym i charakterystycznym dla firmy opakowaniu typu air-less, nie trzeba wyciskać całej pompki, żeby wystarczająco posmarować dłonie.


Balsam z serii Orzeźwiającej  jest koloru białego, posiada puszystą konsystencję, szybko się wchłania a skóra jest dość dobrze nawilżona i wygładzona. Niewielka ilość wystarczy, aby rozprowadzić go na całych dłoniach. Jest to dobry kosmetyk do codziennej pielęgnacji, ale nie wiem czy da sobie radę z mocno przesuszonymi dłońmi. Zapach nie każdemu przypadnie do gustu, jest mocno cytrusowy i orzeźwiający, idealny na lato, osobiście wolę słodsze. Poza tym szybko się kończy...
 

Lubicie balsamy Pat&Rub? :)

30 komentarzy:

  1. Coraz bardziej przekonuję się do tego, że potrzebuję więcej kosmetyków Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdecydowanie nie da rady z rękami suchymi... miałam go, ale zdecydowanie za słabo nawilżał. Wersja regenerująca jest OK a teraz mam ochotę na otulającą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy zapach by mi sie spodobał..

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego opisu zapach by mi pasował :) szkoda że szybko się kończy ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za cytruskami nie specjalni przepadam, ale korciło mnie by go spróbować :)

      Usuń
  5. O tej firmie słyszałam już wiele dobrego, ale jakoś zawsze mi jest nie po drodze z tymi kosmetykami ;) Lubię kremy z pompką, bo są bardzo higieniczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować i polować na promocje nawet 50% w ich sklepie internetowym :)

      Usuń
  6. no,no za 100 ml balsamu tyle pieniążków to dość dużo,przynajmniej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam ciekawy nie powiem ale jednak wole swój krem z mocznikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby był chociaż o połowę tańszy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam. Za taką cenę nigdy bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbuję różnych kremów, ale wciąż nie mogę trafić na idealny. Tego nie miałam, ale skoro nie do końca radzi sobie z suchymi dłońmi, to pewnie bym go nie polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam idealnego, ale bardzo lubię krem do rąk z Eucerin :)

      Usuń
  11. Lubię markę Pat&Rub. Niestety z serii orzeźwiającej jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzeźwiające jest podobne do serii Rewitalizującej :)

      Usuń
  12. mi ta seria zapachowa bardzo się podoba :) miałam z niej już wszystko , masło i balsam do dłoni i stóp są super, natomiast najgorzej mi podpasował peeling :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce chce chce <3 <3 heheh!
    Lubie kremy do rak i taki orzezwiajacy by mi sie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kremy i zawsze muszę mieć pod ręka, w domu, w torebce :)

      Usuń
  14. osobiście lubię z tej serii otulającej i rozgrzewającej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)