wtorek, 30 września 2014

Wrześniowe łupy...

Jakoś w tym miesiącu specjalnie nie miałam kosmetycznego parcia na zakupy a wiadomo człowiek nie samymi kosmetykami żyje..., było skromnie. Korzystając z tego, że za oknem mamy jesienną aurę, postanowiłam zabrać się za coś dla duszy i zmysłów... Czyli nadszedł czas na palonko świec i wosków. Przyznam się, że jestem w tej kwestii nowicjuszem, bo cały jakby nie patrzeć okrągły ostatni rok powstrzymywałam się przed tym zgubnym rytuałem... Niestety na próżno Yanceemania dopadła i mnie... Jestem z typów tych jedzeniowych słodziaków, ale nie tylko... Dziś palę Napa Valley Sun, piękny jest, muszę dorwał parę wosków, nie wykluczam, że się skończy na dużej świecy :) Oczywiście poszukuję rarytasów zapachów wycofanych lub niedostępnych w Polsce.

Clinique - Krem pod oczyska


Glamglow - Maseczka, czyli wspaniały prezent od Ines Beauty i dystrybutora Glamglow, dzięki bardzo Aguś :*


Yanceemania opętała mnie na całego a oto jej efekty :D
Yancee Candle - Duże Słoje, Illuma oraz...


 woski... i jeszcze raz...


 woski ... i


piękny kominek Gold&Pearl


Oczywiście to nie wszystko czekam na paczki z USA i Niemiec a w nich 10 szt samplerów i 3 duże słoje wycofanych jak i również niedostępnych u nas zapachów.

Jak Wy uprzyjemniacie sobie ten jesienny czas? :)

58 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta illuma :) bardzo fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Illuma też wpadła mnie w oko no i jest :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten krem! Najlepszy na zimowe miesiace! Bedziesz baardzo zadowolona! A tart zapachowych baardzo zazdraszczam! :D Glam Glow uwieeeelbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem już używam od trzech tygodni i sobie chwalę :)

      Usuń
  3. U mnie też już zaczął się sezon grzewczy ;) świece w ruchu, a mam jeszcze woski z YC i Organique w zapasach.
    Clinique akurat używam, ale jakoś mam mieszane uczucia. Bo ja to zawsze nastawię się na jakieś cuda i później jak jest dobrze to czuję niedosyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem zadowolona z kremiku, używam go 3 tydzień :) Zapasy są pozostaje tylko odpalać nasze skarby ;)

      Usuń
  4. Mialam jedna jedyna probke Glamglow i milo wspominam. Musze wreszcie zaopatrzyc sie w pelne opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zakupy :) Maseczka mi się marzy :) Natomiast w kominku się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  6. ojojojoj! To ja myślałam, że poszalałam ostatnio (dwa duże słoje, 8 wosków i zapach do samochodu), a tu proszę:) Nie jestem sama w tym szaleństwie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności! Też się uzależniłam od YC i mimo sporych zapasów ciągle bym kupowała nowe :) Angel's Wings mnie ciekawi i kilka innych których nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mam ciągle mało wosków. Angel's Wings to jakby mleko skondensowane z pięknymi perfumami, magiczny zapach ;)

      Usuń
  8. Lubie ten krem Clinique;) szkoda tylko, że jest taki drogi:(

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również świece od pewnego czasu w użyciu ;) poza YC odgrzewam się Wood Wick'ami oraz testuję nową dla mnie markę Bahoma. Ilości, ktore kupiłaś mnie powaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz palonko to podstawa :) Ja tak myślę, że jeszcze za mało kupiłam, kuszą mnie jeszcze Kringle Candle :)

      Usuń
  10. Kremu pod oczy Clinique zazdroszczę :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. o miałam glam glow i byłam z niej bardzo zadwolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wszystko co pokazałaś i ja bym przygarnęła, zaczynając od łupów kosmetycznych na świeczkach i woskach kończąc :) Zapach Vanilla Cupcake uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapasów wosków i świec masz na całą jesień. Ja również muszę sprawić sobie jakąś świecę, by umilała mi te zimne wieczory. Ciekawa jestem ja się sprawdzi maseczka Glamglo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę używam, jak skończę opiszę :) Troszeczkę wosków mam, ale ciągle mnie mało ;)

      Usuń
  14. Przybijam piątkę, bo woski to też u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy *o* Yankee Candle <3 Też w sumie będę musiała zrobić sobie ich zapas na jesień i zimę ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohoho, jakie szaleństwo :)) Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie GlamGlow. Ja jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleję na całego :) Maseczka mnie jak najbardziej służy, cena już mniej. Także cieszę się, że dane mnie było ją otrzymać :)

      Usuń
  17. uiii uiii uiii..co za super lupy <3 widze czas woskowo-swieczkowy i u ciebie zawital :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawitał..., zawitał, wystawiaj swoje świece na pokaz :) :)

      Usuń
  18. Widze woskowe szalenstwo zakupowe i kominek podobny do mojego. Pierwszy raz widze zapach Angel Wings, ciekawe jak pachnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel's Wings pachnie słodko, magicznie, jakby połączenie skondensowanego mleka z pięknymi perfumami 💕 🔥

      Usuń
  19. Uuuu ale łupy, chętnie bym sama to wszystko przygarnęła, szczególnie woski i świece. :) Ale kominek też jest piękny.

    Sporo czytam na temat obozów koncentracyjnych, miałam okazję odwiedzić obóz w Oświęcimiu, były to niesamowite emocje, które są ze mną do dziś, chętnie jeszcze raz bym tam pojechała i ponownie to przeżyła. Oglądam zdjęcia, które zrobiłam w obozie, w blokach, w komorze gazowej, ale to nie to samo, co obecność tam. Nawet nie próbuję sobie wyobrazić, jak się czuli, byli pozbawieni marzeń, pozbawieni normalnego życia, pozbawieni wszystkiego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Też byłam w miejscu pamięci kaźni - Oświęcimiu, to powinien być obowiązek każdego Polaka. Mnie również wstrząsnął pobyt tam i ta tragedia która dotknęła nasz naród :( Marzenia mieli by się w końcu najeść do syta lub próbować uciec :(

      Usuń
  20. Ulalala ile pyszności! Uważaj, bo YC wciągają. CHoć patrząc na Twoje ilości już i tak może być za późno :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam w chłodne wieczory zapach świeczek rozchodzący się po domu :) ogrom zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ten wspaniały zapach otulający cały domek, magia.... :)

      Usuń
  22. Świeczki <3 kominek <3 Bardzo przyjemne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też swego czasu miałam fazę na Yankee Candle. Na szczęście minęło. W tym roku nic jeszcze nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)