sobota, 30 sierpnia 2014

Sierpniowe łupy...


Powoli zaczyna do nas pukać jesień, mam nadzieję, że będzie piękna i słoneczna a nie deszczowa.
Również kończy się kolejny miesiąc, więc będzie o tym co wpadło w moje łapki :)

Yves Rocher  - Żele, tego nigdy nie za dużo (recenzja tu).


Nuxe - Płyny miceralne, moje ulubione (recenzja tu).


Sally Hansen - Żel do usuwania skórek (recenzja tu).


 Phenome - Multi Active.


Chanel - Róż z jesiennej kolekcji, Rose Glacier, musiałam go mieć :)


SkinChemists - Serum Bee Venom.


Przyszła oczekiwana paczuszka z USA ze smakołykami z Bath&Body Works ... a w niej 
Lotiony i Żele do Ciała.


 Balsamy do Ciała oraz...


 ... Mgiełki.


 Lubię bransoletki, więc i ja musiałam dorwać sławne celebrytki :)


Tommy Hillfiger - Polo oraz Klapeczki.


Ciekawa jestem co za dobroci trafiły w Wasze rączki :)

44 komentarze:

  1. Poka poka Rose Glacier, na poliku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajne rzeczy Ci wpadły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te płyny micelarne, chyba muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i Kochana,zrobiłaś mi teraz krzywdę :) róż muszę mieć.Uwielbiam róże Chanel,jedyne,które wytrzymują cały dzienna mojej skórze :) Preparat na skórki mam w planach kupić,serum też mnie zainteresowało :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie spraw sobie ten róż, kolor ma cudny :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten preparat z SH :) A BBW zazdraszczaaaam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak preparat daje radę i też go namiętnie używam :)

      Usuń
  6. Same pieknosci u Ciebie w tym miesiacu zagoscily :D. Roz na pewno kupie, jak wroce do domu. Ja juz nawet nie pamietam co kupilam, ale kilka pomadek w plynie loreal i revlon, nowy podklad ysl, cienie, lakiery, szminki i jeszcze raz szminki :D :D
    W sumie wiekszosc sierpnia spedzilam poza domem, takze az tak duzo nie kupilam, ale calkiem sporo mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Różyk jest cudowny, właśnie polowałam na taki kolor i mam :) Irenko sporo zakupiłaś w tym miesiącu. Kochana reaktywuj bloga :)

      Usuń
  7. Aguś super nowości ! muszę pomacać jeszcze raz ten róż Chanel ! mam Jersey z tej nowej kolekcji ale ten mnie też kusi :) Gdzie zamawiasz Kochana BBW ? Multiactive też sobie ostatnio sprawiłam :) a żel do skórek SH zamierzam w tym tyg kupić to już 3 albo 4 opakowanie u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Koniecznie pomacaj ten różyk, mnie kolor urzekł a BBW dołączyłam do wspólnego zamówienia :)

      Usuń
  8. Wśród żeli Yves Rocher mam swoich ulubieńców. Szczególnie kawa koi mnie wieczorami jak żaden inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawę miałam dwa razy, również jest moim zapachowym ulubieńcem :)

      Usuń
  9. najchętniej wszystko bym przygarnęła,takie znakomitości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości !! ;)
    Żele z Yves Rocher uwielbiam wręcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się skusiłam na ten róż Chanel :-) Paczka z B&BW właśnie do mnie idzie :-) A micel z Nuxe muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że i Ty masz Rose Glacier :) Co zamówiłaś z BBW? :)

      Usuń
  12. Żele z YR to u mnie codzienność, widzę ktoś skorzystał z promocji kup 3 zapłać za 2 tak jak ja :D
    Płyn micelarny z Nuxe to mój nr 1. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu nie skorzystać z promo :) Micelka z Nuxae, koooocham... :)

      Usuń
  13. Okazuje się, że żeli może być za dużo :) Mam chyba ponad 10 nie otwartych plus 6 w użyciu i nie mogę ich zużyć a i nie kupowanie też mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma 5 szt żeli, więc w sam raz :) Czasem kupuję droższe 30-45 zł, więc nie szaleję z ilością :)

      Usuń
  14. Świetne nowości! Multi-active uwielbiam i mam ochotę na kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja mam ochotę na więcej kosmetyków z Phenome :)

      Usuń
  15. Miałam Multi - active i baaardzo dobrze go wspomniam :) żel SH też lubię
    Same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Multi -active, dobrze się spisuje używam go m-c, więc czas na recenzję :)
      Żel z SH jest niezastąpiony ;)

      Usuń
  16. Same perełki :) A róż wygląda pieknie, ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Byłam chora jak zobaczyłam pierwsze wspominki o różu :)

      Usuń
  17. Same wspanialosci :) zel do skórek SH uwielbiam!
    Róz Chanela tez zagosci u mnie :) bo ma naprawde wspanialy kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki :* Różyk jest mega odjazdowy :) Polecam :)

      Usuń
  18. Sporo nowych nabytków :) Bardzo lubię kosmetyki Nuxe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)