wtorek, 19 sierpnia 2014

Nuxe, 24 godzinny Nawilżający Balsam do Ciała


Uwielbiam mazidełka do ciała z Nuxe, tym razem zakupiłam Lait Fluide Corps Hydratant 24.

Ten całodobowo nawilżający koncentrat o ultra płynnej konsystencji, który błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy, to pieszczota dla suchej skóry. Skóra odzyskuje jędrność i uczucie komfortu. Staje się miękka i jedwabista w dotyku jak satyna.
Niezwykle przyjemna konsystencja tego nawilżającego mleczka do ciała błyskawicznie się wchłania, dzięki czemu można od razu zakładać ubranie. Skóra staje się gładsza: 95%.  Mleczko do ciała błyskawicznie i długotrwale nawilża skórę (wyciąg z pszenicy i ekstrakty drzewne), a także zapobiega przesuszaniu skóry (olejki ze słodkich migdałów i słonecznika). Ma działanie kojące i zmiękczające skórę (płatki kwiatu migdałowca i pomarańczy).
 
 

Kupiłam go w promocji 400ml w cenie 200ml za około 47 zł.
Balsam jest odpowiednio zabezpieczony.


Kosmetyk jest w plastikowym opakowaniu z pompką, która idealnie dozuje wybraną przez nas  ilość.


Skład.


Balsam posiada śmietankowy kolor oraz przecudowny, kuszący i subtelny migdałowo - kokosowy zapach, taki sam jak ujędrniający krem. Już się uzależniłam i kocham tą woń. Kosmetyk szybko się wchłaniania i nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Doskonale nawilża i ujędrnia a skóra po zastosowaniu  jest aksamitnie gładka. Poza tym jest mega wydajny, wystarczy niewiele by posmarować skórę.


Polecam bezapelacyjnie :)

30 komentarzy:

  1. Aguś gdzie i kiedy była ta promocja ? To popędzę lotem błyskawicy :D Po takiej recenzji nie można zrobić inaczej :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja kupiłam balsam w maju w ulubionej aptece w Łodzi, żadnej z sieciówek :)

      Usuń
  2. Ja w swojej kosmetyczce nie mam chyba kosmetyku z Nuxe, który byłby bublem. Wszystkie są świetne. Tego produktu nie miałam ale chyba się skuszę. Ja mogę polecić maseczkę nawilżającą z Nuxe Creme Fraiche de Beaute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuxe wymiata, również nie miałam nic, co by mnie nie pasowało :)

      Usuń
    2. Dopisuję się do zachwytów:D

      Usuń
  3. Kuszący ;) Migdał i kokos jesienią z pewnością swietnie sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, zapach jest mega cudny i za razem delikatny :)

      Usuń
  4. Brzmi ciekawie. Wpisuję na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :-) Ja czekam aż pojawi się w mojej aptece :-)

      Usuń
  5. takie zapachy to ja wolę jeść hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym zjadła ;) Jeść, pić, smarować się itp... :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię ! jestem oczarowana żelem pod prysznic z tej serii , zapach też boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agus! Ale mnie kusisz :) Wlasnie zlapalam faze balsamów i maselek do ciala.
    NUXE ma naprawde fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam balsamik nuxe i nawilżenie jest bardzo dobre ttak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam suchą skórę i jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Mam niemałą ochotę poznać bliżej te kosmetyki, niestety skutecznie przed wszystkimi amorami blokują mnie ceny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny zapach, nie pozostawia tłustej warstwy i dobrze nawilża. Zapach balsamu jest delikatny, nie miesza się i nie gryzie z perfumami. Wchłania się całkowicie chwilę po aplikacji. Jestem z niego bardzo zadowolona!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)