wtorek, 12 sierpnia 2014

Lierac, Mésolift Serum


Serum z Shiseido wyzionęło ducha (recenzja tu), więc postanowiłam wziąć w obroty coś innego, w oko wpadł mnie witaminowy koktajl z Lierac.

Wszystkie kobiety w różnych momentach życia z żalem dostrzegają jego brak. Przyczyną jest zmęczenie skóry, spowodowane niedoborem witamin i minerałów. Skóra staje się blada, odwodniona, traci witalność i blask. Czerpiąc inspirację z zabiegów medycyny estetycznej Laboratoria Lierac opracowały linię Mésolift. Dzięki zawartości koktajl Mésolift (15%) zawierający 5 witamin (A, C, E, B5, B6), 6 minerałów (wapń, miedź, żelazo, magnez, mangan, cynk) oraz kwas hialuronowy, przeciwdziała wolnym rodnikom, niweluje oznaki zmęczenia, doskonale nawilża i wygładza skórę. Ekstrakt z czerwonej pomarańczy energetyzuje i detoksykuje skórę a preparaty pomagają skórze natychmiast odzyskać blask, napięcie i odpowiednie nawilżenie. Zmęczenie odchodzi w zapomnienie! Idealne serum dla  każdego rodzaju cery niezależnie od wieku, na każdą porę roku. 


 30 ml kosztuje 169,99 zł.


 Serum zapakowane w szklaną buteleczkę z pipetką.




Skład.


Serum ma rzadką konsystencję, jasno pomarańczowy kolor oraz delikatny pomarańczowy zapach.  
Szybko się wchłania nie pozostawia lepkości na twarzy. Dobroczynny koktajl sprawia, że doskonale odżywia i nawilża skórę, ujednolica jej koloryt, w widoczny sposób ją rozświetla i rozjaśnia, i co mnie miło zaskoczyło wygładza drobne zmarszczki. Poza tym, nie zapycha, nie podrażnia mojej wrażliwej cery, a tego się bałam. Jest dość wydajne.


Jestem oczarowana tym kosmetykiem i na pewno zakupię drugą buteleczkę.

31 komentarzy:

  1. Fajnie, że sie u Ciebie sprawdziło. U mnie była tragedia po tym serum:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że narzekałaś na pieczenie. Dla mnie serum jest idealne :)

      Usuń
  2. Jak pomarańczowe to ja nie lubię:/

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze jakoś mam mieszane do niego uczucia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę serię, polecam jeszcze krem i maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się sprawdziło. Natychmiastowy efekt wypoczęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tu się na nie zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu, ale ze względu na zawartość witaminy A wstrzymamy sie na "po ciąży" bo chyba nie powinno jej sie w ogóle stosować. Albo ja przewrażliwiona jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wit. A w tej formie co tu, czyli retinyl palmitate jest w bio-oilu ( tym na rozstępy dla ciężarnych), a tu dodatkowo jest po tokopherolu, który zazwyczaj jest w stężeniach od 0,05% do 0,5-1%, czyli jest go raczej mało- ale wiadomo lepiej dmuchać na zimne;) Ja tez w ciąży wywaliłam takie rzeczy z pielęgnacji, na wszelki wypadek:)

      Usuń
  8. Aguś kusisz :D zauważyłam, że jak idę po zakupy to szukam kosmetyków które polecasz :D ale to chyba dobrze bo to znaczy kochana, że Twoje opinie są dla mnie ważne :D Serum i olejki to moja malutka obsesja ale tak to jest przed 40 szuka się kosmetyków które działają skutecznie :) Przyznaję, że moja skóra często jest przemęczona a jeśli serum dodatkowo działa na drobne zmarszczki - skuszę się na 100% :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inesuś miło mnie to czytać :* Zależy mnie, by opinie były rzetelne. Ja też przed 40-stką, więc szukam dobrych kosmetyków... :) Buziaczki :*

      Usuń
  9. cena wysoka ale jak tak się dobrze spisał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można polować na promocje :) Spisał się wyśmienicie, muszę zakupić następną buteleczkę :)

      Usuń
  10. uwielbiam serum z pipetka :) super , ze tak dobre jest :) musze sie tez nim zainteresowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana serum warte uwagi, jeśli nie jesteś mega wrażliwcem :) Pipetka to idealne rozwiązanie :)

      Usuń
  11. Miałam je, ale jakoś nie specjalnie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam probki, ale to serum u mnie sie niestety nie sprawdzalo i bardzo kleila mi sie po nim twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to kleiła? U mnie wsiąka idealnie zaraz po nim nakładam krem :)

      Usuń
  13. Ciekawie wygląda, może kiedyś wypróbuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wszelkie sera, wspaniale wpływają na moją skórę :)) Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak serum to podstawa pielęgnacji, bez tego ani rusz :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)