piątek, 11 lipca 2014

Uriage, Woda Termalna


W naszym kraju nie miłosierne upał, w końcu... Jak wiadomo w tym okresie powinno się pić dużo wody, ale nie tylko my jej potrzebujemy, nasza cera również, więc postanowiłam ją uraczyć Wodą Termalną z Uragie.
 
Woda termalna pochodząca z alpejskich źródeł, bogata w oligoelementy i sole mineralne (11 000mg/l), izotoniczna, o naturalnym pH. Przebadana klinicznie, nie zawiera konserwantów i substancji zapachowych. Polecana do codziennej pielęgnacji (od 6 miesiąca życia), dla każdego rodzaju skóry, nawet dla skóry bardzo wrażliwej.
Dzięki unikalnemu składowi preparat przynosi ulgę w wypadku: zaczerwienień, podrażnień typu pieluszkowe zapalenie skóry, podrażnienia słoneczne, zapalenia skóry po goleniu. Poprawia kondycję skóry, zapewnia jej równowagę fizjologiczną, łagodzi podrażnienia i nawilża skórę. Dodaje skórze blasku i witalności.

 
150 ml kosztuje około 19 zł. Można ją też dostać w pojemniości 50 ml i 300 ml.

Woda jest zabezpieczona folią, a opakowanie estetyczne i higieniczne.


Skład.


Tradycyjny rozpylacz, dozuje odpowiednią ilość wody w formie lekkiej mgiełki.


Woda wiadomo jaką ma konsystencję, na pewno jest bezzapachowa i bezbarwna, ameryki nie odkryłam, ale za sprawą minerałów na słony posmak. Wody termalnej zawsze używam rano i wieczorem, po uprzednim demakijażu i oczyszczeniu twarzy. Stosuje ją także do spryskania twarzy, gdy używam maseczek z glinki. Za to latem świetnie chłodzi, odświeża skórę, zmniejsza zaczerwienienia po opalaniu oraz regeneruje naskórek. Przy regularnym stosowaniu cera staje się wyraźnie uspokojona, napięta i lepiej nawilżona. Wodę tą stosuje się trochę inaczej niż inne tego typu, ponieważ nie wymaga osuszania.


Używacie tego typu uspokajaczy twarzy :)

30 komentarzy:

  1. Dostałam ją niedawno i wypróbowałam w upały, jakie na chwilę zalały Irlandię. Pełen czad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda na upały idealna :) U mnie w tej chwili na termometrze 19 °C. Na moment upały znikły ;)

      Usuń
  2. mam ja i jestem z niej zadowolona,ostatnio bylam poparzona sloncem i mialam czerwony nos i dzieki niej zaczerwienienie szybciej zniknelo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w upały bez wody termalnej ani rusz.. :)

      Usuń
  3. Bardzo ją lubię za to, że nie trzeba jej osuszać. W upały często stosuje tego typu szpraje w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pozytywna opinia na temat tej wody :) Kusiiii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W obecnej chwili posiadam chyba wszystkie wody apteczne - za wyjątkiem Vichy ( nie uznaje tej marki). Uriage - bardzo przyjemna... rzeczywiście chłodzi. La roche - dla "tłuściochów", a Avene chyba najlepiej sprawdziła się u moich dzieci - koi podrażnienia :) Caudalie i Sensilis mają fajne przyjemniaczki - ale to nie do końca termaLe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to u Ciebie termy całą parą :) Muszę jeszcze obadać La Roche, bo ze mnie mieszaniec :)

      Usuń
  6. Marzy mi się Uriage. :D Na razie mam z La Roche Posay i bardzo chwalę - widać różnicę, gdy ją stosuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze używałam z Avene, ale słyszalam wiele dobrego o Uriage :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi gdyż niedawno ją kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy ją chwalą a ja jej stacjonarnie nie mogę dostać, wszędzie w pobliskich aptekach są wody z innych firmy :-/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko uwielbiam w tym produkcie, a najbardziej podoba mi się fakt, że w połączeniu z moją pielęgnacją specjalną potrafi zapanować na wysypem trądzikowych grudek. I tutaj, choć nie jest to produkt typowo leczniczy jak np. Serozinc, działa lepiej niż on sam. Zawojowała mnie od pierwszego użycia i jeszcze ta delikatna mgiełka ♥ Bardzo chwalę sobie także wodę micelarną, ale uwaga bo są dwa rodzaje. Znam tylko jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie teraz pojawił się lekki wysyp, ponieważ ćwiczę i biegam, a to zawsze u mnie wzmaga pojawianie się nieprzyjaciół. Woda jak na razie mnie w tym nie pomogła, szkoda :(

      Usuń
  11. Dużo o niej słyszałam, ja do tej pory korzystałam z wody termalnej Avene, ale będę chciała zakupić i tą. Mówiono mi, że jest lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko tą z Uriage, ale też czytała, że jest lepsza :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)