środa, 30 lipca 2014

Lipcowe łupy...


W końcu mamy prawdziwe upalne lato, takie jakie pamiętam za czasów dziecięcych... 
Czerwiec i lipiec to również istny raj dla miłośniczek wyprzedaży. Mnie w tym miesiącu jakoś nie ogarnęła kosmetyczna rozpusta sama nie wiem czemu... Za to przybyło troszkę ciuszków, więc zapraszam...

Z kosmetyków zakupiłam tylko...

Estēe Lauder - Double Wear 2N1 (recenzja tu).


DiorShow Iconic Overcul - Maskara.


Seche Vite  - Utwardzacz do lakieru.


Upolowane na wyprzedażach... 
Jakoś tak wypadło, że same szarości, no ale w szafie mam praktycznie tylko kolorki.
Reserved.


 Reserved.


Reserved - tą bluzeczkę kupiłam w normalnej cenie.


Mustang.


Tommy Hilfigler - Sweterek.


Samsung Galaxy S III mini - Wczorajszy Urodzinowy Prezent.


Ciekawa jestem co Wy upolowałyście? :)

38 komentarzy:

  1. Chętnie przetestowałam ELDW zaś Seche Vite bardzo lubię jednak po zużyciu 2/3 buteleczki strasznie mi zgęstniał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EL to mój ulubiony podkład :) Mnie SV nie zgęstniało zużyłam cała buteleczkę, trzeba dobrze zakręcać :)

      Usuń
  2. Seche Vite bardzo lubię,świetne zakupy :) Ja też kupiłam szare spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bez SV żaden mani się nie obędzie ;)

      Usuń
  3. Wczoraj wybrałam się na wyprzedaże i... też same szarości (i czernie). A od kilku lat mam nie kupować czarnych i szarych rzeczy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zakupki! supppppppper <3
    Seche Vite uwielbiam! Mam w uzyciu juz 3 butelke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* TŻ mnie doradzał w zakupkach :) SV to moja druga butelczyna :)

      Usuń
  5. Same wspaniałości !! Daj znaćjak sie Diorowa maskara spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O prosze, DW i Seche, jakoś tak znajomo :) ja poszłam właśnie bardziej w kosmetyki niż w ciuchy w tym sezonie; kredki, róże, cienie, lakiery. Nie chcę nawet myśleć ile tego było.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię za dużo kolorówki, bo nie zdążę wymiziać tego wszystkiego a szkoda później wyrzucić ;) Bardziej wolę pielęgnację :)

      Usuń
  7. Mi udało się upolować pomadkę Diora na wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie upolowałam :(
    Twoje łupy mi się podobają, choć EL nie dla mnie.
    Mam ten sam telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak to nic? :( EL uwielbiam jest dla mojej cery idealny :)

      Usuń
  9. Super łupy! Niedawno dostałam od znajomej El DW i ciekawa jestem czy się polubimy. Już go kiedyś miałam, ale posłałam w swiat, bo mnie wysłuszał. Było to jednak w czasach moejj suchej skóry ;)

    Sto lat stoooo laaaaaat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś za życzonka :* :* Mnie EL nie wysusza jest idealny :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że teraz też mnie nie wysuszy. Musi jednak troszkę poczekać, bo mam jasny odcień, a jestem opalona. Na jesień będzie jak znalazł :)

      Usuń
    3. W takim razie testuj i daj znać jak wypadł :)

      Usuń
  10. Fajnie się musisz nosić! ;) LubiEm taki klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciuszki świetne, też za mną chodzi kupno ELDW tylko ta cena, ale może się skuszę super prezent urodzinowy zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam chęć na tą maskarę Diora, ale ten zakup musi jeszcze troszkę poczekać bo obecnie mam za dużo tuszy i niedawno do tej gromadki dołączył nowy Diorek ;) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Maskara jak na razie pomyślnie zdaje egzamin :)

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi sie kolor sweterka Tommiego. Zreszta, bardzo lubię sweterki tej firmy, one sa na długie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Dokładnie Tommy, ma dobre jakościowo ciuszki :)

      Usuń
  14. Rewelacyjne zakupy!
    Estee Lauder Double Wear to bardzo dobry podkład, ale na mojej suchej cerze niestety się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam mieszaną cerę i to mój nr1 z podkładów :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)