wtorek, 22 lipca 2014

Essie, Turquoise & Caicos nr 98


W lato zawsze szalejemy z kolorami na pazurkach, tym samym postawiłam na piękny i znany turkus ze standu z Essie.

  



















Lakier posiada szerokie pędzelek, dzięki któremu łatwo i szybko się rozprowadza.


  
Konsystencja Turquoise & Caicos jest nieco bardziej wodnista w porównaniu do innych lakierów Essie, których miałam okazję używać, tu niestety by idealnie pokryć pazurki bez smug i prześwitów potrzeba trzech warstw. Osobiście nie lubię tyle ich nakładać, ale co zrobić. Lakier na zdjęciach wyszedł faktycznie turkusowy, w rzeczywistości zielone tony zdecydowanie przeważają nad niebieskimi. 


Trwałość 3-4 dni z topem.
Cena to 34,99 zł za 13,5 ml. 


38 komentarzy:

  1. Śliczny odcień, bardzo lubię takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie odcienie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :) A swoją drogą też właśnie przed chwilą pisałam o lakierze z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Essie <3 Lubię takie kolory latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny. Nie lubię nakładać aż 3 warstw lakieru, ale czasami warto sie poświęcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Te trzy warstwy to masakra, ale jest SV :)

      Usuń
  6. kolorek jest boski <3 bardzo go lubie :) idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Właśnie go kupiłam z myślą o lecie :)

      Usuń
  7. Odcienie turkusu zawsze mi się podobają, ten nie stanowi wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To byl mój pierwszy Essiak :-)
    Zawsze będę miała sentyment do tego odcienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień, uwielbiam niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkusy i niebieskości na pazurkach wyglądają cudnie :)

      Usuń
  10. Chyba przegapiłam ten kolor w szafie Essie. Bardzo ładnie wygląda, pasowałby do kostiumu kąpielowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolory, nie znam lakierów Essie, lecz kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepadam za jasnymi kolorkami ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, szkoda, że potrzeba aż 3 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny z niego okaz. Szkoda tylko, że 3 warstwy. Aż tak nie rzuca na kolana, by tyle uwagi mu poświęcić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem używać SV :P

      Usuń
    2. Dajesz w miarę dużą kropkę na pazura, przejeżdżasz pędzelkiem po całości i gotowe ;)

      Usuń
  15. Śliczny ten turkusik. Lakiery Essie należą do moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)