wtorek, 15 lipca 2014

Biotherm, Blue Therapy Eye


Po zachwycie nad mazidłem Shiseido Benefiance (recenzja tu), postanowiłam z ciekawości sięgną po inny krem pod ślepka a mianowicie marki Biotherm.

Biotherm Blue Therapy Eye, skuteczne odmładzający krem pod oczy. Zawiera trzy naturalne ekstrakty wodne: niebieskie mikroalgi, złote makroglony i czysty, termiczny plankton. Pomaga odbudować, wzmacnić i łagodzić okolice oczu. Widocznie redukuje zmarszczki, kurze łapki, cienie i worki pod oczami. O lekkiej konsystencji, która szybko wchłania się w skórę, która staje się bardziej elastyczna, gładka i młodzieńcza.


Koszt 15ml to 149 zł.


 Skład. 


Krem zamknięty jest w ładnym, eleganckim szklanym opakowaniu, chroniony plastikowym wieczkiem.



Blue Therapy eye posiada biały kolor, praktycznie niewyczuwalny zapach i dziwną zbitą oraz bardzo gęstą konsystencję, ciężką do wydobycia. Ta nieciekawa konsystencję czasami dostaje się do oczu, co na początku powodowało u mnie szczypanie. Krem stosuję dwa miesiące, niestety słabo nawilża, a tym bardziej o zmniejszeniu zmarszczek, redukcji cieni i worków pod oczami, ani śni. Dla dojrzałej skóry na pewno się nie sprawdzi,  poza tym migiem się wchłania, nie zapycha, nie uczula, ale może podrażnić :(


Nie kupię go ponownie, ale będę szukać dalej.
Kto z Was miał ten krem i jakie jest Wasze zdani? :)

34 komentarze:

  1. Powiem szczerze że na pierwszy ogień zdziwiło mnie tak duże opakowanie jak na krem oczkowy ! Boję się takich kremów kupować drogich ze względu na to że jak się nie sprawdzi to szkoda hajsiku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest duży 15 ml, to standard. Metodą prób i błędów znajdzie się ten najlepszy :)

      Usuń
  2. Nie miałam go. Szkoda, że przy takiej cenie się nie sprawdził... Mnie dobrze posłużył krem Tołpy 30+ z hibiskusem, nawet nie spodziewałam się ta dobrych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym kremie z Tołpy pochlebne opinie :)

      Usuń
  3. No cóż nawet najlepsi wypuszczają buble :( Ja też jestem na etapie poszukiwań ideału ale na razie jest ciężko. Buziaki Aguś :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mamy podobne wrażenia. Jakoś średnio mi leży pielęgnacja twarzy z Biotherm, ale ich mleczko do ciała ubóstwiam ♥ Próbowałaś może pianki do mycia? jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod ślepka okazał się klapą, ale kusi mnie serum Skin Vivo, ale sama już nie wiem co myśleć :/ Pianki nie miałam okazji używać :)

      Usuń
  5. Nie miałam. I trochę jestem zawiedziona bo Biotherm jakoś zawsze ufałam, szkoda, że tym razem się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka niezła, ale niestety krem nie zdał egzaminu :(

      Usuń
  6. Ja wciąż poszukuje idealnego kremu pod oczy.Szkoda,że ten się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam próbkę - nie dał rady:(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja go miałam i byłam zadowolona :) nawet tą jego konsystencję bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno więc nie dla mnie on.
    Ja póki co wykańczam krem Eisenberga, a mam chęć na Chanelowego Le Lift :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie Chanelek podrażniał po każdej aplikacji skóra paliła jakbym wrzątek na nią wylała. Uspokoiła sie dopiero po 4 dniach. Już mi ochota na Le Lift pod oczy przeszła :-(

      Usuń
  10. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Biotherm mialam maly zestaw z zelem, tonikiem i kremem. Po tej krotkiej przygodzie jakos nie kusi mnie ta marka i to chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam albo ten albo podobny zestaw :) Jasne, że dobrze :)

      Usuń
  12. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam , szkoda , że się nie sprawdził. Mi marzy się dobry krem pod oczy który zmniejszyłby moje cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, cienie i worki to zmora wielu kobitek :( Dobry kremik jak najbardziej by się przydał ;)

      Usuń
  13. Mialam Serum z tej linii Blue Therapy ale az tak mocno mnie nie zachwycilo...
    dlatego wiecej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że piszesz, na pewno tego serum również nie kupię :)

      Usuń
  14. uuuu... Smutna buzia :( ale opakowanie jest śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że nie okazał sie dobrym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. a takie pokładałam w nim nadzieje, no szkoda :(

      Usuń
  16. Nie wybaczam kremowi jeśli słabo nawilża i dodatkow podrażnia, szkoda, że taki słaby :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat nie zachwycił i potrzebuję więcej mocy :)))

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)