poniedziałek, 2 czerwca 2014

PAT&RUB, Hipoalergiczny Balsam do Rąk


O każdej porze roku trzeba dbać o skórę dłoni, więc postanowiła sprawdzić jak spisze się kolejny balsam z mojej ulubionej marki.

Seria Hipoalergiczna powstała, by zaspokajać szczególne potrzeby pielęgnacyjne skóry suchej i wrażliwej. 
Balsam do Dłoni to prawdziwa bomba dobroczynnych substancji pielęgnujących.
Idealny kosmetyk naturalny dla bardzo zmęczonych i suchych dłoni, odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę i wzmacnia paznokcie. Zawarte w balsamie składniki minimalizują negatywny wpływ detergentów i innych czynników podrażniających i wysuszających skórę. Balsam zawiera naturalne filtry UV. Świetnie się wchłania. Kosmetyk pachnie świeżo - śródziemnomorską roślinnością i wiosennie. Zastosowana kompozycja zapachowa jest hipoalergiczna. Produkty z tej serii zostały opracowane tak, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych.


 100 ml balsamu kosztuje 39 zł.

 

  • masło awokado* – natłuszcza, regeneruje i chroni
  • ekstrakt z cytryny* – rozjaśnia i odkaża skórę
  • masło z oliwek* – wygładza i koi
  • kwas hialuronowy* – nawilża i chroni
  • prowitamina B5 – zmniejsza pigmentację, uelastycznia
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża      
  • alantoina – koi i łagodzi
  • inne roślinne substancje natłuszczające i nawilżające*  
  • surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym
  •  

Krem umieszczono w estetycznym i charakterystycznym dla firmy opakowaniu typu air-less, nie trzeba wyciskać całej pompki, żeby wystarczająco posmarować dłonie.


Balsam Hypoalergiczny jest koloru białego, posiada rzadszą konsystencję niż ten z serii Otulającej, szybko się wchłania a skóra jest nawilżona i wygładzona. Niewielka ilość wystarczy, aby rozprowadzić go na całych dłoniach. Jest to dobry kosmetyk do codziennej pielęgnacji, ale nie wiem czy da sobie radę z mocno przesuszonymi dłońmi. Zapach jest świeży, mnie jakoś specjalnie nie oczarował, wolę słodsze. Poza tym mała wydajność w stosunku do ceny. 
 

Jednak wolę serię Otulającą.
Jakich Wy macie faworytów? :)

34 komentarze:

  1. Podoba mi się to opakowanie z pompką, ale zapach tej serii nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach dziwny jakiś świeżo ostry, myślałam, że będzie łagodniejszy.

      Usuń
    2. Ja właśnie kiedyś wąchałam i mnie trochę odrzuciło:D o Ziaji to siostra pisała:)

      Usuń
    3. Właśnie nie wiem jak to z tym zapachem balsam do rąk, dziwny a do ciała przyjemny :) Myślałam, że to Twoja recenzja :)

      Usuń
    4. Było napisane na samej górze, że nie moja;) balsamu chyba nie wąchałam. Podobno seria orzeźwiająca ładnie pachnie.

      Usuń
  2. Też wolę otulającą, choć hipo jest zaraz po niej. Pozostałe zapachy nudnie cytrynowe :D
    A balsamy Patowe baaardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otulający wymiata bezapelacyjnie, seria relaksująca też jest w moim guście :)

      Usuń
  3. Z balsamem do rąk jeszcze się nie spotkałam, ale brzmi obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki,ale tyle się o tym mówi,że chyba czas coś przetestować :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem fanką marki Pat&Rub, więc jak najbardziej polecam kosmetyki :)

      Usuń
  5. Tej serii akurat nie miałam jeszcze okazji poznać. Zawsze wydawała mi się malo interesująca zresztą tak jak Home spa, będę musiała obwachac tą świeżość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie się spodoba ta świeża woń :) Home Spa również posiada intrygujący zapach :)

      Usuń
  6. powącham przy okazji, jeszcze nigdy nie miałam nic P&R :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzależniona jestem od kremu w bardzo podobnym opakowaniu (Kamill) tzn. ma też taki przyciskowy dozownik i uważam że jest to super rozwiązanie. Ja niestety potrzebuję silnego działania na skórę bo moja skóra ciągle płata figle :( a krem którego ja używam na chwilę obecną się sprawdza tylko zapach ma taki bardzo subtelny prawie niewyczuwalny nie to co P&R. Ale nie ma co wybrzydzać :) Buziaki Aguś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu używałam kremy Kamill i Nutrogena ;) Teraz pokochałam Eucerin i otulający z Pat&Rub :) Moje dłonie zawsze zimą są niewdzięczne, ale z tym walczę ;)

      Usuń
  8. Na polecaną przez Ciebie wersję otulającą mam ogromną ochotę, hipo chyba sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, sama muszę się zaopatrzyć w smacznego otulacza :)

      Usuń
  9. ta wersja zapachowo chyba najmniej mi przypadła do gustu :/ działanie ok, ale wolę zdecydowanie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie wszystkim pasuje hypoalergiczna wersja ;) Ja jestem za słodziakami :)

      Usuń
  10. Zapach wersji otulającej troszkę mnie rozczarował.
    Miałam masło do ciała - działanie było znakomite.
    Chętnie obwącham tą hipoalergiczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możliwe, czemu Cię rozczarował, dla mnie bomba :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze, ale ponieważ szukam czegoś do bardziej przesuszonych dłoni, to chyba się zdecyduję na inną serię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja po wszystkich pozytywnych opiniach czaje sie na serie otulajaca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będziesz żałować, jeśli lubisz takie zapachy :)

      Usuń
  13. Ja wydajność tych balsamów oceniam na plus, a seria hipoalergiczna jest moją ulubioną. Otulająca też jest fajna, ale jednak hipoalergiczna jak dla mnie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne preferencje zapachowe, mnie coś ta hipoalergiczna nie a bardzo podchodzi :)

      Usuń
  14. Tego nie znam, ale z serii otulającej jest bombowy. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)