poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czerwcowe łupy...


Zbliża się koniec miesiąca, więc przechodzę do z nowościami, które nabyłam i wygrałam w konkursach :) 
Sorki za niektóre zdjęcia, padły mnie dwa aparaty, więc wspomogłam się telefonem. ... a więc...

Nuxe - Wody Miceralne, moje ulubione (recenzja tu).


Uriage - Woda Termalna.


Haul z Organique
Żel pod prysznic - Nasturcja i Granat.


Olej Macadamia (nowość)
Kula do Kąpieli - Kokos.


Haul z  Eucerin
Hyaluron - Filler krem na Dzień i na Noc.
DermatoClean - Płyn Micelalny (recenzja tu).


Haul z Pat&Rub
Masło do Ciała - Hypoalergiczne.
Maska Regenerująca do Włosów.
Żel pod Prysznic - Rewitalizujący.
Balsam do Rąk - Orzeźwiający.


Pat&Rub
Wygrana u subiektywnej - Ja :)


Balsam do Ust - Pomarańczowy.
Masło do Ciała - Otulające.
Olejek Rozświetlający.


Wygrana u Ines Beauty :)
Benefit - They're Real Push - up Liner.


 Tommy Hilfigler - Bluza.


Wsio... :)

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :) Baaardzo rzadko coś wygrywam, ale nie ma co narzekać :)

      Usuń
  2. Właśnie odkryłam kosmetyki Nuxe. Na razie jestem w fazie testowania próbek.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Organique <3 ja właśnie używam próbki tego oleju makadamia i pewnie zakupię pełnowymiarowe jak skończę arganowy. Z tego zapachu nasturcja&granat mam peeling:) żelu jeszcze nie miałam, więc jestem ciekawa;) Świetna wygrana Pat&Rub!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek macadamia, podobno jest jeszcze lepszy niż arganowy, więc nie mogłam go nie capnąć :) Też się cieszę z wygranej :)

      Usuń
  4. Uwielbiam hilfigerla, podoba mi sie kolor bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy! Zwłaszcza masło hipoalergiczne P&R, które uwielbiam :)
    Zazdroszczę Organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Masełka hipo, jeszcze nie miałam, obadam czy mnie zachwyci :)

      Usuń
  6. Super :) jestem ciekawa kosmetyków nuxe,chyba na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona tymi kosmetykami, polecam :)

      Usuń
  7. Pozazdrościć :) Piękne nabytki i zapewne bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, a ja przespałam tym razem promocję w Pat & Rub :( buuuu
    Używałaś już tego żelu z Organique nasturcjowego? Ja niedługo go wykończę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ja się załapała, bo czatowałam przed kompem ;) Żelik czeka na swoją kolej :)

      Usuń
    2. No ja zapomniałam.. a tak sie nastawiałam.. ehhh

      Usuń
  9. Same cuda :) Ten olejek rozświetlajacy z Pat&Rub mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O tak, olejek jest cudny, tylko lato nie ciekawe, buuu... :(

      Usuń
  10. Bluza ma super kolor! szukam czegoś podobnego :) Widziałam promo z P&R ale chwilowo, a raczej na dłuższą chwilę mam przesyt. Niech firma wprowadzi nowe warianty zapachowe :D
    Widzę, że Nuxe opętało Cię na całego :DDD ja mam tak z micelem i wodą termalną Uriage ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzę upolowałam w Outlet TH na promocji, jak zresztą wszystkie ciuszki TH :) Pat&Rub zawsze się przyda, ja przesytu jeszcze nie mam, ale fakt nowe zapachy by się przydały :) Nuxe to mój nr 1 :)

      Usuń
  11. Jakbym miała stawiać na ulubione marki to na pewno będzie to Yves Rocher i Nuxe, a wodę micelarną bardzo lubię. Od kupienia kosmetyków firmy Pani Rusin odpycha mnie to do kogo ona- ta firma- należy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miałam patrzeć kto, co i dlaczego, to bym nic nie kupiła :) Uwielbiam kosmetyki Pat&Rub, bo są naturalne i działają :)

      Usuń
  12. Produkty z Eucerin wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem wezmę je w obroty :) Micelek już w użyciu :)

      Usuń
  13. Bluza - boska :) i czekam niecierpliwie na recenzję Olej Macadamia - uwielbiam olejki :) Buziaki Aguś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inesko dzięki :) Też lubię olejki mam aktualnie 4 szt :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki Organique :) Gratuluję wygranych, są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O tak, Organique mają całkiem dobre kosmetyki :)

      Usuń
  15. Ale super nowości :) A z pat&Rub zamówiłam to samo oprócz maski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Super, ze udało Ci się również upolować kosmetyki z Pat&Rub :)

      Usuń
  16. Ja postawiłam na minimalizm i uwielbiam swoją mała torebeczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pod tym postem napisałam, co trzeba,ale kasować nie będę :D
      Nigdy nic nie miałam z Pat&Rub,ale kuszą mnie produkty.
      Ostatnio dostałam kilka próbeczek i zobaczymy :D

      Usuń
    2. Też mam dwie małe torebunie, a duża również się przyda :)
      Ciekawe czy próbeczki Cię zauroczą :)

      Usuń
  17. Mam podobną bluzę :) Jakie masz zdanie na temat tego pomarańczowego balsamu do ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam zostawiam sobie na jesień - zimę, ale miałam kawowy i byłam zadowolona :)

      Usuń
  18. Wspaniałe łupy i świetne nagrody! Szczęściara :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Raza na ruski rok uśmiechnie się do mnie szczęście :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)