poniedziałek, 16 czerwca 2014

BANDI, Anti - Aging Care


Lubię firmę Bandi, miałam  już ich krem, więc dla odmiany zakupiłam z innej serii a mianowicie Anti-Aging Care.

Linia Anti Aging Care została stworzona z myślą o kompleksowej pielęgnacji wymagającej cery 30+. 
Krem o działaniu silnie przeciwzmarszczkowym i nawilżającym. Spłyca zmarszczki mimiczne i statyczne. Preparat zawiera dipeptyd pseudobotuliny oraz skoncentrowany kompleks liposomowy VTA (mikrokolagen, witamina C, rutyna) stymulujący produkcję kolagenu. Systematyczne stosowanie preparatu skutecznie zwiększa sprężystość i nawilżenie oraz pobudza procesy regeneracyjne skóry.

W kartoniku oprócz kremu znajduje się ulotka o pozostałych kosmetykach oraz próbka innego kosmetyku.


50 ml kosztuje 62 zł. Można kupić w drogerii Hebe.



Skład.


Kosmetyk został zamknięty w estetycznym mleczno - matowym, plastikowym opakowaniu z pompką, a każde jej naciśnięcie powoduje podniesienie tłoka, który wydobywa krem z opakowania. Przez które też widać ile zużyliśmy kremu.


Krem z serii Anti-Aging Care posiada biały kolor, przyjemny zapach i lekką konsystencję. Mam cerę mieszaną z tendencją do suchej i idealnie się na niej sprawdza. Dobrze się wchłania, delikatnie nawilża i odżywia skórę, nie uczula, nie podrażnia. Nie powoduje zaskórników ani innych niespodzianek. Co do spłycenia zmarszczek na moim czole, stwierdzam, że nic takiego nie zauważyłam.


Znacie firmę Bandi, miałyście coś z ich kosmetyków ? :)

16 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam początek posta i to, ze spłyca zmarszczki to aż oczy mi się zaświeciły. A później przeczytałam Twoje zdanie na ten temat to już wiem, że go nie kupię :) potrzeba mi więcej niż nawilżenia :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inesko, tak myślę, że chyba żaden krem nie zniweluje zmarszczek, tylko botoks lub skalpel ;)

      Usuń
  2. Ooo przypomniałaś mi, że zbliżam się do końca z ich serum - bardzo fajne, również anti-age i wypadałoby pomyśleć o recenzji ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się nad nim zastanawiałam:D Kuszący jest w nim ten dipeptyd pseudobotuliny, ale właśnie zastanawiałm się czy może działać w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem ich kremów i jakby jakaś większa promocja w Hebe była to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kusi mnie ta firma za bardzo, podoba mi się opakowanie kremu z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie ponownie kupię krem z koronką z serii Gold Philosophy, bo jest dobry :)

      Usuń
  6. Kiedyś używałam sporo ich kosmetyków, tego kremu nie miałam, ale znowu nabrałam ochoty na Bandi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze firmy w końcu nie odbiegają tym wysokopółkowym zagranicznym a Bandi ma dobre kosmetyki :)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam specjalnej ochoty na jakiś romansik z Bandi - nie wiem nawet właściwie czemu. Może kiedyś mi się odmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam tych produktów ani tej marki Fajnie,ze nie zapycha i nie uczula Ciekawy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją tendencją do zapychania to już sukces :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)