czwartek, 29 maja 2014

Majowe łupy...


Pogoda się trochę popsuła, ale za tydzień powrócą upały. Aby Wam uprzyjemnić to czekanie 
tradycyjnie pochwalę się co takiego zakupiłam w maju, a więc zaczynamy... :)

Lierac- Mesolift Serum.


Biotherm - Krem pod Oczy.


Nuxe - Nawilżający Balsam do Ciała.


Mały haul z Guerlain :)
Lakier - A La Parisienne (recenzja tu).


Błyszczyk - Fuchsia Ding.


Błyszczyk - Bubble Gum.


John Frieda - Odżywka do Włosów.


Inglot -  Rozcieńczacz do Lakieru.


Tommy Hilfigler - Sandałki.


Gabbiano (kiedyś Mewa) - Model Evita 02. Uwielbiam ich stroje kąpielowe, to mój trzeci. A co będę sobie żałować w końcu w grudniu ponownie jadę do Tajlandii, to muszę jakoś seksownie wyglądać :D


Tak wygląda.


44 komentarze:

  1. U mnie się to serum nie sprawdziło, ale mam nadzieję, że u Ciebie tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem zadowolona, mnie nic nie szczypie ani nie uczula ;) Za to twarz wygląda cudnie :)

      Usuń
  2. Strój kąpielowy wygląda genialnie. Też chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Osobiście miałam problem z wyborem, bo tyle pięknych stroi, że głowa mała. Kilka modeli, które mnie się podobały, przymierzyłam. Mam chęć jeszcze na granatowy 3/Marissa 002, czyli Złoty Tygrys :)

      Tu masz link do ich kolekcji
      http://www.gabbiano.pl/kolekcje/

      Usuń
  3. Sandałki piękne! *.* Choć moje szerokie stopy z takimi się nie lubią nietstety :/
    Oddawaj Gerlę. Po co Ci tyle? :P hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja mam w miarę wąską stopę i pasują idealnie ;) Nie łoddam, to na czarną godzinę :)

      Usuń
    2. Na Twoich chudzinkach na pewno świetnie leżą :)
      Oj tam, oj tam, czarnej godziny nie będzie :D

      Usuń
    3. Kochana nigdy nie wiadomo co człowieka czeka, więc mały zapasik mam :)

      Usuń
  4. sandały faktycznie śliczne :) i lakier też bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Nuxe, ciekawa jestem Twojej opinii na temat kremu pod oczy :) Urocze sandałki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też lowciam Nuxe a recenzja kremu pod ślepka na pewno będzie ;)

      Usuń
  6. poka poka błyszczole ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne sandałki :) Właśnie czegoś takiego szukam.
    No i strój również bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak tylko weszłam do sklepu od razu te sandałki przykuły mój wzrok ;)
      Ze strojem było inaczej, nie mogłam się zdecydować. Wybrałam sobie na stronie internetowej modele które mnie się najbardziej podobały, dokładnie 8 modeli. Poszłam do sklepu przymierzyć i w końcu wybrałam, ale też było ciężko ;)

      Usuń
  8. sandałki skradły mi serce :) jestem bardzo ciekawa tego serum,czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sandałki wymiatają a z serum jak na razie jestem zadowolona ;)

      Usuń
  9. Rewelacyjne nowości. Jestem bardzo ciekawa serum Lierac i kremu Biotherm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Serum jest warte uwagi, krem pod ślepka już mniej ;)

      Usuń
  10. Ciekawa jestem, czy będziesz zadowolona z tego kremu pod oczy. Miałam go, ale z tej serii nic mi nie podpasowało :( Za to serię Mesolift wspominam bardzo dobrze, serum jest boskie i pewnie kiedyś kupię ponownie.
    Soczyste zakupy z Guerlain rzecz by się chciało :))) Idę obejrzeć lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Biotherm jakoś specjalnie nie powala na kolana, ale zobaczymy co dalej ;) Za to serum jestem bardzo zadowolona :)
      Soczyste, soczyste :)))

      Usuń
  11. Zakupy cudowne ,strój przepiękny, sandałki także .Jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremik Biotherm miałam w tamtym roku i dał radę ale czy ponownie go kupię? nie wiem … serum Mesolift jest super, zużyłam już 2 opakowania i kilka miniatur, polecam CI jeszcze z tej serii maskę do twarzy, można pod makijaż cienką warstwę nałożyć, super efekt rozświetlnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serum jestem zadowolona a co do Biotherm mam mieszane uczucia :) Maseczkę obadam. chciałam krem do twarzy z tej serii ale czytałam, ze potrafi zapychać :(

      Usuń
  13. Ja z Biothermu byłam bardzo zadowolona z tym, ze sprawdził sie na mojej 24 letniej skórze. Sama jestem ciekawa jak będzie u Ciebie. A daje zbyt mały efekt nawilżenia czy coś innego Ci nie odpowiada? Cudowne slicznosci Guerlain ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwną ma konsystencję ten krem. Na razie półtora tygodnia się nim miziam, więc obadamy co będzie dalej ;)

      Usuń
  14. Jestem bardzo ciekawa serum - mam nadzieję, że napiszesz o nim więcej :) Sandałki i strój - cudeńka :) I już nie mogę się doczekać Twojej relacji z pobytu w Tajlandii ( tak wiem to jeszcze 7 miesięcy ) ale czekam z niecierpliwością :) Buziaki Aguś - miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum dopiero używam tydzień, ale już widzę, że jest godne uwagi :) Też przebieram nóżkami i nie mogę się doczekać wyjazdu :) Na pewno będzie jeszcze więcej atrakcji :)

      Usuń
  15. Rewelacyjne zakupy i cudne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy!
    Zaciekawiło mnie serum Lierac, nawilżający balsam do ciała Nuxe i trójka z Guerlain :) Strój kąpielowy też wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jaki wspaniały strój :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne sandałki :) Ciekawa jestem serum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko mi się podoba, ale ten rozcieńczacz inglot najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sandałki przecudowne <3 zakochałam sie w nich !!! jesli chodzi okosmetyki to tez posiadam ten Lierac i jest bardzo fajny :) sprawdza się w 100% o czym pisze producent ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem tej odżywki z John Frieda. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki. A strój wygląda na tym zdjęciu zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)