piątek, 4 kwietnia 2014

Yves Rocher, Spray Podkreślający Loki


Z ujarzmieniem moich kręconych włosów walczę uparcie. Podczas wizyty w YR wpadł mnie w oko spray, idealny do moich kudełków, trochę się jemu przyjrzałam i wsunęłam do koszyczka...

Uzupełniająca pielęgnacja kręconych włosów. Spray podkreślający loki z wyciągiem z Baobabu sprawi, że żadne warunki pogodowe nie zniszczą sprężystości Twoich loków. Dzięki polisacharydom zawartym w wyciągu z liści baobabu o właściwościach utrwalających, włosy nie puszą się i nie elektryzują. Loki są mocne, sprężyste i pod kontrolą.

 

 150 ml kosztuje 24,90 zł.

Spray na wodnistą konsystencje i miły trawiasty zapach. Nakładać na zwilżone lub suche włosy. Fakt faktem włoski bardziej się kręcą, ale bez szału, nawet nie są tak ujarzmione jak bym chciała. Poza tym trzeba nauczyć się odpowiednio dozować, bowiem za dużo sprayu i zrobią się posklejane strączki. Pod koniec dnia na końcówkach miałam kołtuny, które ciężko rozczesać. Kosmetyk jest wydajny.  


 Osobiście nie polecam :(

20 komentarzy:

  1. Przyznaję, że jestem na etapie zapuszczania włosów i sama nie wiem czy chcę je prostować czy zostawić kręciołki :) Kupowałam różne produkty do loków ale u mnie nic nie sprawdza się w 100 % :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam to samo, żadne produkty nie spełniają mojego oczekiwania :(

      Usuń
  2. Za dobrze ńie znam tej firmy musze Ci przyznać ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził...
    Loków nie posiadam, chyba, że sama je sobie zakręcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo już myślałam, że będzie z tego coś fajnego, a tu klapa :(

      Usuń
  4. Ja mam naturalnie falowane wlosy, staram sie je rozpieszczac, stosujac roznego rodzaju maski i odzywki nawilzajace wlosy. Czasem tez uzywam produktow do ukladania takich wlosow, ale czesto sie nie sprawdzaja, jak np pianka z Kerastase. Pomimo, ze bardzo lubie ich produkty, ta pianke najchetniej wyrzucilabym do kosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam falowane włosy, a gdzie nie gdzie korkociągi, ale jak na razie nic mnie nie pomogło ich ujarzmić, bo niestety się puszą :(

      Usuń
  5. Brzydal :/ Juz myślałam, że masz teraz głowę pełną pięknych loczersów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łeee... Sama szukam czegoś, co podkreśliłoby fale. Daj znać, jeśli uda Ci się znaleźć coś, co nie posiada soli w składzie :P
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze ci nie podpasowal.
    Mam krótkie , proste włosy wiec produkt nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej mieć proste włosy, obędzie się bez kombinowania :)

      Usuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził ;/ Będę wiedziała już przynajmniej żeby nie zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, ale żeby aż tak sklejał, tragedia!!!... :(

      Usuń
  9. Z tymi lokami tak juz jest, moim rowniez ciezko dogodzic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)