wtorek, 29 kwietnia 2014

Kwietniowe łupy...


Tradycyjnie pod koniec miesiąca pokazuję co takiego zakupiłam, tym razem kwiecień przyniósł...

Od kwietnia aż do lipca obfitują w mojej rodzinie w imieniny i urodziny, więc nabyłam prezenty dla panów :)

Paco Rabanne - Invictus oraz...


.... Calvin Klien - CK Free.


Teraz moje pociechy :)
Nuxe - Micele bez których nie wyobrażam sobie demakijażu (recenzaj tu).


Eucerin -  Krem do rąk, mój ulubiony (recenzja tu).


Essie  - Capnęłam w promocji w SP.


Full Spot - piękna piaskowa O bag. Jestem w niej zakochana <3


Przed nami długi majowy weekend,  ja się tradycyjnie ulatniam w góry :)

Życzą Wam udanego weekendu :)

44 komentarze:

  1. Nuxe też uwielbiam do smarowania i do demakijażu Świetne łupy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nuxe ogólnie ma wspaniałe kosmetyki do pielęgnacji :)

      Usuń
  2. niezłe łupy - lakiery i torebka super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W końcu był mój turkusik, bo po promo zawsze półka świeciła pustkami :)

      Usuń
  3. Super zakupy :) Marzy mi się tez ta torebka,a zamawiałaś tez klasyczne rączki,czy tylko te a'la sznury?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tylko te sznury, na jesień chcę dokupić czarne i może jakąś opaskę :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  4. Torebka sliczna. Wiesz, jak lubie Nuxe, takze chyba nie musze gratulowac kolejnego zakupu :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nuxaki rządzą a torebunię ubóstwiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na polskiej stronie marki Fullspot market :)

      http://www.fullspotmarket.pl/

      Po 15 maja ma być nowa dostawa, bo biała, piaskowa, magenta, turkusowa, skalista i stalowa wykupione...

      Usuń
  6. Torebka świetna! Invictus też mi się bardzo podoba :) miłego wypoczynku i dużo słońca Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dzięki :* Wzajemnie, słoneczko się przyda, bo ma być niezbyt ciekawa pogoda :( Dziś po 21:00 będę jechać przez Wrocek i w niedzielę też, jak będę wracać. Na pewno się zatrzymam na godzinkę i pospaceruję po starówce :)

      Usuń
  7. Piękne kolorki Essie, torebka obłędna, pokuszę się na krem Eucerin jak będę w aptece :) Cudownej pogody na wypadzie Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* Krem do rąk polecam jak najbardziej, ta torebka za bardzo do mnie wołała i musiałam ją mieć, problem stanowiła duża kolorystyka :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne zakupy, szczególnie torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest przepiękna! Przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak mnie przyciągała, że jest już moja :)

      Usuń
  10. Invictus kupiłabym dla siebie :D Torebka świetna, bardzo mi się podoba :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, Invictus ma przyjemny zapaszek :) Widzę, że taszka wymiata :)

      Usuń
  11. http://mateusz1261.blogspot.com/ Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Superalska ta torebka. Nigdy w życiu takiej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Powiem Ci, że O bag przyciąga wzrok... :)
      Ostatnio byłam w Urzędzie Miejskim, pokazać taszkę koleżance, to grono męskie się zleciało ją podziwiać :D

      Usuń
    2. Nie wątpię, jest taka inna :) ale że faceci? No patrz :)

      Usuń
    3. Też się tego nie spodziewałam, za to mojemu lubemu się totalnie nie podoba, buuu...

      Usuń
  13. Torebka wyglada cudnie :) widzialam je w jakiejs gazecie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że Nuxe uwiodło Cię na całego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezapelacyjnie, teraz zakupiłam balsam nawilżający :)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy zestaw. Widzę, że Essie robi furorę na rynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Osobiście bardzo lubię lakiery Essie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)