poniedziałek, 31 marca 2014

Marcowe łupy...


Kolejny miesiąc za nami, mamy już upragnioną wiosnę. Na dworze jest cieplutko,  jednym słowem człowiek oddycha pełną parą :) Marzec jakoś nie był zbyt obfity w kosmetyki, ale i tak pokażę co tam u mnie wylądowało :)

 Prezent na Dzień Kobiet od TŻ, ciemno zielony sweterek Tommy Hilfiger.


Do kolekcji wpadło też polo również Tommy Hilfiger.


Zakupiłam kolejne buty Melissa, tym razem balerinki Campana Papel V z najnowszej kolekcji wiosna/lato - We Are Flowers.


 Bandi - Krem na dzień.


John Frieda - Odżywka do włosów.


Nie chciałam, ale jednak  się skusiłam :D
Biedronkowy Organizer do kosmetyków, który poruszył blogsferę... 


Więcej grzechów nie pamiętam... :D

40 komentarzy:

  1. Ja jednak zrezygnowałam z organizera, bo mam już półeczki :) Kremy Bandi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polówka rządzi! Widziałabym ją u siebie do krótkich spodenek i do białych długich spodni, i z marynarką by się dała połączyć. Podoba mi się bardzo, lubię takie klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Akurat mam spodenki i spodnie w kolorze ecru, to polo będzie idealne :)

      Usuń
  3. Przepiekne to wszystko Slonce!!! Uwielbiam Tommy Hilfiger!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Balerinki ładne, ale czy będą wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Są wygodne i to bardziej niż skórzane :)

      Usuń
  5. Buciki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, jakie ładne te Melisski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki. Organizer z Biedronki mam i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Organizer na pewno się przyda :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Fajne butki, a organizer zdecydowanie przydatny :)

    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://www.malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem absolutnie zachwycona balerinkami :) Przepiękne, kobiece i takie subtelne :) Jestem ciekawa jak się będą nosić ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też oczarowały, choć na początku chciałam srebrne :) Na pewno będzie wpis :) Buziaczki ;*

      Usuń
  10. uwielbiam łaszki od TH ! świetny wybór Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne balerinki :)
    Biedronkowca i ja mam hehee :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super łupy! Sweterek i polówka świetne!
    Muszę sobie chyba w końcu zakupić Meliski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Marti Melisski do Ciebie wołają, słyszę to :)

      Usuń
    2. One mnie już wołają od zeszłego roku :) a ja się bronię, bo się boję że moje stopy się z nimi nie polubią :/

      Usuń
    3. Osobiście mam wrażliwe stópki i nic na razie się nie dzieje :)

      Usuń
  13. Kusisz Meliskami. TH bardzo lubię tylko czemu na wiosnę takie ciemne kolory? Ja bym Cię widziała w jakiś fioletach, śliwkach, malinach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melisski są cudne, mam chęć na fioletowe kulki i serca Lychee/Red lub Dove/Pink, ale są praktycznie już niedostępne ;( Kochana co ja się na przymierzałam tych bluzek TH :) Fiolety, malinki i nawet róże były, ale nie było mojej rozmiarówki, smuteczek... :(

      Usuń
  14. Piękne nowości :) Na organizer też się skusiłam i jestem zadowolona z tej decyzji. Świetnie porządkuje kosmetyki do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O tak organizer jest całkiem pojemny ;)

      Usuń
  15. Meliski przecudownie ńiech Cię noszą wygodnie i tam gdzie dusza zapragnie śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, akurat dziś je rozdziewiczyłam :)

      Usuń
  16. następnym razem sięgnij po JF dla olśniewających brunetek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)