wtorek, 4 marca 2014

Elancyl, Tonizujący Żel pod Prysznic


Po zadowalającemu obcowaniu z Tonizującym Olejkiem  (recenzja tu), tym razem postanowiłam sięgnąć po inny myjący produkt marki Elancyl.

Żel pod prysznic tonizujący na bazie wyciągu z bluszczu, posiada formułę bez mydła. Kosmetyk delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą skórę.

 

 200 ml kosztuje koło 35 zł w Super Pharm.

Żel jak widać jest koloru zielonego, pachnie ziołowo, aczkolwiek można też wyczuć leśne nuty. W kontakcie z wodą zamienia się w dość obfitą piankę, która oczyszcza i wygładza nasze ciało. Poza tym nie podrarznia go i nie wysusza.


Kto z Was zna ten żel? :)

34 komentarze:

  1. Nie znam, ale wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Elancyl są mi kompletnie nieznane, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam, właśnie używam i bardzo go lubię. Kupiłam w aptece int. Też myślałam o zrecenzowaniu go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie znam tego zeliku ale chetnie go kupie jak wykoncze czesc moich zapasow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tej firmy, nie widziałam jej nigdy w sp. ja się chyba nie skuszę, bo jest drogi jak na żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej SP jest cały stand z kosmetykami Elancyl :)

      Usuń
  6. Mam ten żel na swojej liście zakupowej, ale ciągle kupuję coś innego ;/ kusi mnie ten ziołowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic jeszcze z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale uwielbiam żele pod prysznic. Zawsze mam zapasy:]

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze o takim nie słyszałam :) ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dużo jest produktów, które czekają na odkrycie ;)

      Usuń
  10. Lubię te markę, ale tego żelu nie miałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś zawsze jakieś cuda wynajdziesz w sklepach :) I kusisz, kusisz a ja czy chcę czy nie chcę idę w letargu do drogerii :D Nie miałam ale.... kusisz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inesko, tylko proszę nie bić za to kuszenie :)))

      Usuń
  12. Póki co, mam taki zapas kosmetyków kąpielowych, że zakupów w tej kwestii długo nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takiego zapasu nie robię, bo nie wiedziałabym co pierw wziąć w obroty :)

      Usuń
  13. Miałam parę lat temu żel z Elancyl i byłam zachwycona ta marką, nie wiem, czemu nie sięgnęłam po inne ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto odświeżyć znajomość z Elancyl? :)

      Usuń
  14. Plusem jest brak mydła, bo mi ono zawsze wysuszało skórę... :)
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też wolę takie żele :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Jeśli nie wysusza to coś dla mnie. Kiedyś miałam jakiś preparat na cellulit z tej marki chyba ale jak to z takimi preparatami bywa - nic nie dał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel nie wysusza, wiesz jak to jest z tymi preparatami na cellulit ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)