poniedziałek, 10 lutego 2014

Nuxe, Ultrakomfortowy Balsam do Ciała

Zima powoli odpuszcza, ale nasze ciało pod różnymi względami było i jest narażone na różnice temperatur jakie panują za oknem i w domu. Przez co staje się szorstkie i suche. Postanowiłam temu zaradzić a dokładnie zaradził temu Nuxe, Reve de Miel Creme Visage Ultra-Reconfortante. 

Linia Rêve de Miel® o intensywnie odżywczym, kojącym i łagodzącym działaniu dla wszystkich kobiet z suchą i wrażliwą skórą.

Ten krem do ciała o doskonale wchłaniającej się i niezwykle przyjemnej konsystencji natłuszcza skórę, działa kojąco na podrażnienia, zmniejsza uczucie napięcia i odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry. Preparat otula ciało swoim dobroczynnym działaniem.

 

400 ml to koszt około 54,50 zł w aptece.


Ten krem do ciała natłuszcza: olejki ze słonecznika, sezamu i otrębów ryżowych. Łagodzi: wyciąg z owsa, olejek arganowy i masło shea połączone z alantoiną,. Regeneruje: miód akacjowy. Chroni naturalną barierę ochronną skóry: witamina E, wyciąg ze słonecznika.


Ultrakomfortowy Balsam do Ciała posiada kolor budyniu waniliowego, z deka gęściejszą konsystencję a zapach... Wyczuwam miód i na początku jakąś drażniącą nutę, która mnie nie przypadła do gustu, ale na szczęście szybko się ulatnia i jest miło :) Co najważniejsze przez bogaty skład skutecznie natłuszcza, koi i regeneruje nasze ciałko, pozostawiając delikatny film, szybko się wchłania, nie lepi się. Skóra po takim smarowanku jest odpowiednio odżywiona, miękka i gładka. Jak już tradycyjnie bywa przy produktach z pompką trudno jest wydobyć kończący się kosmetyk...


Na pewno nie raz wrócę do tego balsamu ;)

34 komentarze:

  1. Ja takiego tłuścioszka bardzo potrzebuję bo moja skóra ostatnimi czasy wygląda słabo, bardzo słabo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłuścioszkiem on jako tako nie jest, zostawia tylko delikatny film, ale skórę cudnie odżywia ;)

      Usuń
  2. Bardzo go lubię i za zapach i za działanie. To jest dobra seria NUXE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jego formuła/konsystencja.
    Plusem jest też opakowanie z pompką.
    Ja jednak zostanę przy ulubionych masłach do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła też uwielbiam szczególnie z Pat&Rub, mam jeszcze z Nuxe. Ten balsam jest na równi z tymi masłami a może i z deka lepszy bo tak nie tłuści :)

      Usuń
  4. Nie znam ale muszé w aptece probke wziasc :)
    miód mi tu nie przeszkada.
    gorzej reagujé na zapachy chemii...fuj..fuj...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapoznaj się z balsamem a nóż wpadnie Ci w gusta ;)
      Całuski :*

      Usuń
  5. Ja niestety nie przepadam za kosmetykami z tej firmy głównie za zapach. Jeszcze w suchym olejku można go znieść, ale teraz męczę krem do rąk i mam go dość, działanie nie jest złe, ale wkurza mnie zapach. Miałam też żel do mycia - działał świetnie, ale nie kupię ponownie, bo zapach mi nie odpowiada. Niestety pomimo tego, że uważam, że są to dobre kosmetyki, to zapach mi absolutnie nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lubię zapach tych kosmetyków i mam zamiar nabyć krem do rąk, żel też fajnie pachnie jak dla mnie ;)

      Usuń
  6. Na początek mam ochotę wypróbować słynna balsam do ust, jak mi podpasuje to może skuszę się także na balsam do ciała. Zapach miodowy powinien przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować nie zaszkodzi :) Balsam też mnie kusi, ale ile można mieć tych mazideł do ust :)

      Usuń
  7. Bardzo jestem zachęcona do tego balsamu, ale koniecznie wcześniej go powącham, bo boję się tej drażniącej nuty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drażniąca nuta obecna jest około 2 min później się ulatnia :)

      Usuń
  8. Chcialabym go przetestowac, moze kiedys sie skusze:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Nuxe uwielbiam masełko do ust. Rewelacja. Ten produkt tez muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełka do ust nie miałam, ale na pewno nadrobię ;)

      Usuń
  10. Jeszcze go nie używałam, ale nic straconego, bo lubię Nuxe i pewnie sobie kupię jak zużyje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie miałam, ale muszę koniecznie po wyczerpaniu zapasów się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajniutki :) lubię całą tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. looks quite great..but not sure whether it is available in india or not..got to check
    your new follower follwing you via GFC, care to add back

    http://glamforgood.blogspot.in/

    Love
    Maisha
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, do not know whether the company Nuxe is available in India :)

      Regards
      Aga

      Usuń
  14. Kosmetyki Nuxe są spoko, ale nie lubię ich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki kosmetyk, większość pachnie całkiem..., całkiem.

      Usuń
  15. Podoba mi się, że się szybko wchłania i nie lepi się. Chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo jest na prawdę zbawienny dla ciała ;)

      Usuń
  16. Ja z Nuxe uwielbiam balsam do ust :) Może kiedyś skuszę się na balsam do ciała :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)