czwartek, 27 lutego 2014

Lutowe zakupy...


Koniec lutego praktycznie za nami, więc czas na podsumowanie moich skromnych łupów :)

Długo nie byłam w Yves Rocher, więc poleciałam na zwiad i capnęłam...
Żel pod prysznic (recenzja tu).

  
  Spray do podkreślania loków a...


...Płyn dwufazowy (recenzja tu), otrzymałam za dowolny zakup :)


W aptece zakupiłam z Klorane - Szampon z Drzewa Egipskiego (recenzja tu) i...


...Vichy - Dezodorant w kulce.


W Hebe nabyłam Bandi - Gold Philosophy, Krem do Twarzy (recenzja tu).


  Calvin Klein - Euphoria, walentynkowy prezent (recenzja tu).


Do koszyczka wpadł błyszczyk.
Dior - Addict Gloss...


Skusiłam się też na pielęgnację Shiseido z serii Benefiance.
Krem pod oczy i...


...Serum przeciwzmarszczkowe.


Ciekawe na coś Wy się skusiłyście w tym miesiącu? :)

52 komentarze:

  1. Miałaś już wcześniej coś z Benefiance? bo jestem po wstępnych testach na bazie bogatych miniatur i sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic wcześniej, to moja pierwsza pielęgnacja z Shiseido :) Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

      Usuń
    2. moja ukochana seria, myślę, że będziesz zadowolona Aguś! właśnie zapomniałam ,że mam do pokazania zaleglą recenzję tego pod oka, na Ines Beauty już była a tu jeszcze nie :/ puszczę niedługo to poczytasz co ja o nim sądze:)

      Usuń
    3. Z miłą chęcią poczytam :) Już od dawna byłam napalona na kremik pod oczy :)

      Usuń
  2. Oj, chyba najbardziej wpadło mi w oczko serum Shiseido:) ciekawe jak się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro pierwsze testy i na pewno za jakiś czas o nim napiszę :)

      Usuń
  3. Oj u mnie też trochę w lutym się nazbierało, TBS, kolejny tusz do rzęs, pomadka, paletka do brwi... Aż nie wiem czy chcę się zastanawiać ile tego było ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, napisz o tym na blogu, chętnie popatrzę na nowości :)

      Usuń
  4. Jutro opublikuję post zakupowy :)

    Tym sprejem do podkreślania loków mnie zaintrygowałaś.
    Nawet nie wiedziałam, że YR ma taki kosmetyk w swojej ofercie.
    Będę wypatrywała recenzji.

    Tę dwufazę bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TŻ mnie go wyczaił, bo wie, że narzekam na włosy :)

      Usuń
  5. Ciekawi mnie ten spray do podkreślania loków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Yives Rocher kupiłam sobie niedawno żel do twarzy i używałam szamponu, który bardzo fajnie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lukałam na szampony, ale capnęłam ten spray ;)

      Usuń
  7. o ten krem i serum fajneee :)) Jestem zainteresowana i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak się spiszą kremiki z Shiseido :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie mowie, co mi wpadlo do koszyczka, bo az szkoda gadac ;-) zreszta o wiekszosci juz wiesz. Hihi
    Bardzo jestem ciekawa Twojego zdania na temat pielegnacji Shiseido. Moze jeszcze sie nie czuje, ale w koncu bede musiala zaczac uzywac jakies specyfiki walczace z moimi liniami na czole i pod oczami ;-)
    W YR nie bylam juz od daaaaawna. Teraz w Polsce tylko weszlam tam, bo Szwagrowi sie spodobalo mydelko z zimowej serii z pomaranczka i czekolada, ale juz nic kompletnie nie mieli.
    Blyszczyki z Diorka uwielbiam totalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam Twoje wspaniałe łupy. Z pielęgnacją Shiseido dopiero zaczynam, więc trzeba cierpliwości, jak napiszę notkę ;) O mydełko z zimowej edycji brzmi apetycznie... :)

      Usuń
  10. wow wow wow..jake udane zakupy :)
    juz ciekawa jestem wszystkich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane i to bardzo :) Na pewno się pojawia za jakiś czas :)

      Usuń
  11. Jestem bardzo ciekawa sprayu do pokreślenia loków (wiesz z ostatniej notki, że mam falowane). Czekam na jego recenzję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre zakupy. Sama też zaszalałam w tym miesiącu :) Czekam na opinię o Benefiace, bo najbardziej mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale zakupy! Luty chyba u wszystkich wyzwolil jakis zakupowy szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jak ja dawno nic nie kupowałam w YR! Może będą jakieś promocje na Dzień Kobiet to się skuszę na coś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne zakupy :) używałam tego żelu z YR, bardzo mi się zapach podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To jedna z moich ulubionych wersji zapachowych ;)

      Usuń
  16. Bardzo udane zakupki :) same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo z tego znam kulkę Vichy, Klorane, żel i płyn YR;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny Diorek! *.* i moją ukochaną kulkę Vichy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię dezodorant z Vichy i dwufazówkę z YR. Świetne nowości:) Jestem bardzo ciekawa, jak się u Ciebie sprawdzi szampon z Klorane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kulka mnie służy, a widzę, że już znalazłaś recenzję szamponu ;)

      Usuń
  20. U mnie zagoscily kompakty korres i tonik z pianka ibuki shiseido:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudne zakupy! Jestem ogromnie ciekawa tej serii Shiseido, a błyszczyk wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pielęgację z Shiseido od dawna miałam chrapkę :)

      Usuń
  22. Świetne zakupy, chętnie podkradłabym Ci wszystko :) ten krem Shiseido pod oko kupiłam mamie w prezencie i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kremik dopiero używam 5 dni ;) Super, że Twoja mama ma taką cudną córkę :)

      Usuń
  23. wow poszlałaś z zakupami :) mam ten żel YR i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Zapach jest cudny jak taki ryż na mleku ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)