piątek, 31 stycznia 2014

Styczniowe łupy...

Styczeń mija i to dobrze, co raz bliżej do wiosny... Na wyprzedażach, które już się kończą panował totalny chaos, oczywiście i ja niemu uległam, ale skromnie i tylko ciuszkowo... Nie obyło się też bez kosmetyków, a co wpadło w moje łapki, proszę... :)
 
Klorane - Szampon z Drzewa Egipskiego, mój ulubiony.


Dior - Diorshow Fusion Mono Eyeshadow, Millenium (recenzja tu).


Capnęłam też co nie co z MAC...
Pompkę do podkładu.


  In Extreme Dimension 3D Black Lash oraz...


... z kolekcji Magnetic Nude, Fluidline It’s Physical.


Od dawna miałam chrapkę na pędzle Bdellium Tools, w końcu je zakupiłam, na razie dwa.
Kabuki 995 i Eye liner 710.


Ulubiona Woda Miceralna z Nuxe (recenzja tu).


Imieninowy prezent :)
Yves Saint Laurent - Manifesto (recenzja tu).


W Tk maxx wyczaiłam dwie pary spodni... :)
Jeansy Tommy Hilfigera i ...


... jeansy z Levi's :)


Ciekawe co Wy wyszperałyście na wyprzedażach? :)

49 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa mascary :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jestem ciekawa tego szamponu Klorane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem recenzja, napomknę tylko, że jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  3. Wszystko mnie ciekawi :) perfumy Twoje już wąchałam - piękne ale moje serce oszalało przy Guerlain petite robe noire :))
    Ciekawi mnie mascara oraz cienie rzecz jasna a i szamponu takiego nie widziałam nigdzie :)
    Udane zakupy zawsze cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Petite Robe Noire, też są na mojej liście :) Recenzja cieni już jest :)

      Usuń
  4. Takie zakupy mnie także by ucieszyły :)))

    Omijam jakoś wyprzedaże, bo trzymam się swoich wytycznych :D Jedynie Lush mnie przyciągnął.
    Miałam kupić cień z tej serii Diora lecz finalnie wybrałam ETK Armaniego. Reszta zakupów postępuje a plan na luty, to skompletowanie zestawu cieni w fioletach z MAC'a i pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lusha też bym skorzystała ;) Super cienie w fioletach MAC, też kiedyś o tym myślałam :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tuszu. Manifesto bardzo przypominało mi małą czarną z Avonu. Ostatnio też zakupiłam nowe pędzle tyle, że z Zoevy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się podobają łupy z Mac. Klorane tez lubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jak już coś mi przypadnie do gustu to już koniec bo chcę więcej i więcej:D

      Usuń
    2. a to Fluidline fajne?

      Usuń
  7. Szampon mnie bardzo ciekawi.
    Planujesz recenzję może ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzi maskara oraz pędzelki :) Czkam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam odżywkę do kompletu z tego szamponu :) rewelacja! niedługo pewnie pokażę z bliska i kilka słów napiszę :)piękne zakupki Agulku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekne te Twoje zakupy Agus!!! Jak ja lubie patrzec na takie wpisy. Wtedy sie utwierdzam w przekonaniu, ze wcale nie jestem taka do konca szalona z tym zakupoholizmem, skoro inni tez kupuja. Najbardziej mi sie spodnie spodobaly z Tikusia. Bardzo tam lubie chodzic i tez tam spodnie kupuje :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Irenko :* Spodni nigdy nie za dużo, lubię w nich chodzić :)

      Usuń
  11. Widzę poszalałaś ; )) . Ja jak na razie nic nie wydałam, nie miałam czasu na zakupy , więc może to i lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, na pewno niebawem wszystko wydasz na, to tylko kwestia czasu :D

      Usuń
  12. świetne zakupy, ja na razie kupiłam tylko jeden sweterek z 80zł na 30 przeceniony i kilka niezbędnych kosmetyków, a tak to nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. oo tusz literkowy widzę :D mam nadzieję, że też się polubicie :D
    ja w styczniu chyba nie kupiłam nic :O ale w czw lecę do PL, to pewnie przygarnę coś na lotnisku :D
    super spodzienie upolowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, kurka no, przecież pędzle Toma Forda kupiłam :P ehhh

      Usuń
    2. Tusz mam w obrotach i... fajny..., fajny ;) O będziesz w PL, super :)
      Ze spodaszek też się cieszę :)

      Usuń
    3. ja go uwielbiam, choć najlepiej jak ciut sobie podeschnie, wtedy jest mistrzowski :D
      no lecę jutro w nocy :D hihi

      Usuń
  14. Bardzo fajne zakupy :) Jestem ciekawa tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo sa i pedzelki;) super ;) styczen wiec raczej udany ;). beautcosmetique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w pędzelku. Uroczy. I fajne dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O tak zielone pędzelki wymiatają :)

      Usuń
  17. Piękną mają buteleczkę perfumy YSL. Przy najbliższej okazji powącham ich zapach:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się czaję na bdellium tools, szczególnie na pędzel do różu. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzą :) i gdzie je zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bogaty styczeń :D Super pędzę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)