piątek, 24 stycznia 2014

Sanoflore, Maska Oczyszczająca

Sanoflore Laboratoire Bio to firma francuska propagująca kosmetyki organiczne. Kosmetyki te minimalnie w 95% zawierają składniki pochodzenia naturalnego, pochodzące przede wszystkim z upraw ekologicznych. 
Produkty posiadają certyfikat niezależnej organizacji Ecocert, a ich wprowadzenie na rynek spełnia surowe wymagania i kieruje się potrzebami konsumentów.

Po zachwycie nad osławionymi maseczkami z Lush'a, przyszedł czas na coś innego, więc skusiłam się na kultowy kosmetyk z Sanoflore, czyli Maskę Oczyszczającą.

Dzięki zawartości glinki o naturalnych właściwościach wchłaniających, maseczka delikatnie oczyszcza skórę, ogranicza jej nadmierne błyszczenie, zwęża pory i wygładza powierzchnię skóry.


100 ml kosztuje 49, 49 zł w Super Pharm.



Maseczka jest w formie bardzo gęstej pasty o jasno popielatym kolorze oraz dość intensywnym zapachu trawy cytrynowe. Wiadomo to przez zawarte olejek eteryczny właśnie z trawy cytrynowej, która ma działanie antybakteryjne pięć razy większe niż kwas salicylowy. Bez obaw, nałożona na twarz nie podrażnia jej, nie zastyga tworząc nieprzyjemnej skorupy, lecz wyczuwam bardzo delikatne uczucia ściągnięcia. Po za tym  maseczka jest na na bazie białej glinki, inaczej kaolinowej a zarazem najłagodniejszej z glinek, polecanej nawet przy wrażliwej cerze. Po zmyciu kosmetyku nasza skóra jest czysta, gładka, ma zmniejszone niedoskonałości, a pory są wyraźnie zwężone. Oczywiście regularne stosowanie maseczki wydłuża ten proces. Produkt jest bardzo wydajny.



Tak wygląda na twarzy :)


Osobiście jestem zadowolona z tej maseczki, którą będzie często gościć na moim licu :)

40 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, ciekawe jak będzie się spisywać po dłuższym czasie użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem z niej zadowolona i zamierzam nabyć kolejną :)

      Usuń
  2. Nie miałam nic z tej firmy, ale znając mnie to pewnie kiedyś spróbuję. Póki co glinka biała z organique:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz białe glinki to jak najbardziej polecam ;) Z Organique miałam żółtą czyli Bentonitową :)

      Usuń
  3. uwielbiam Sanoflore, zwłaszcza piankę oczyszczającą. Na tę maseczkę też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki nie miałam, jak wykończę zapasy obadam ją z ciekawości :)

      Usuń
  4. ja także jestem ciekawa dalszych efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bardzo konsystencja maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, przynajmniej nie ślizga się i nie spada :)

      Usuń
  6. Bardzo mi sie podoba konsystencja tej maseczki i zapach trawy cytrynowej mi sie milo kojarzy. Ja jednak nie potrzebuje zwezac porow za bardzo, takze raczej jej nie kupie. Ciesze sie, ze Ty jestes z niej zadowolona :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana masz dobrze, że nie musisz walczyć z porami, zazdroszczę :*

      Usuń
  7. Firmy nie znam ale podoba mie sié i do tego zapach jest tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie lubię woni cytrusów w kosmetykach, ale maseczka nawet miło pachnie :)

      Usuń
  8. Dużo dobrego czytałam o całej tej serii od Sanoflore, ale sama jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka kosmetyków Sanoflore, były cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, coś dla mojej (mocno problematycznej) ostatnio cery!
    Podoba mi się to, co czytam, więc rozważę zakup.
    Tym bardziej, że mogę ją kupić stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką. Ale ponieważ poszukuję czegoś w tym stylu dla skóry wrażliwej, to się zastanowię czy nie warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto zawsze wypróbować, a nóż Ci podpasuje ;)

      Usuń
  12. Miałam już kilka produktów Sanoflore, które zresztą bardzo mnie zadowoliły :)
    Tej maseczki jeszcze nie znam, ale mam podobną z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście dopiero poznaje tę markę ;) Fantastycznie, że jesteś z niej zadowolona :)

      Usuń
  13. Z tej serii mam roll on na niedoskonałości, taki dość przyjemny miziacz :D I w sumie nic więcej nie wpadło w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad roll on się ostatnio zastanawiałam, ale na razie mam co innego na niespodzianki ;)

      Usuń
  14. To jedna z moich ulubionych gotowych maseczek. Dla mojej skóry jest świetna i planuję niebawem powrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się sprawdziła i będzie częstym gościem ;)

      Usuń
  15. Bardzo lubię Sanoflore :) nie mam problemów z porami ale od czasu do czasu takie maseczki używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka też ładnie oczyszcza całą twarz, nie tylko pory ;)

      Usuń
  16. Nie znam marki Sanflore - chętnie upoluję ponieważ borykam się niestety z rozszerzonymi porami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie znam tej firmy ani maseczki. U mnie ksometyki naturalne, organiczne sie nei sprawdzaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdzają. Możliwe, że w końcu trafisz na zadowalające Cię kosmetyki ;)

      Usuń
  18. Bardzo ją lubię, zużyłam kilka opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś czytałam u Ciebie o tej maseczce, na prawdę jest godna uwagi ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)