piątek, 17 stycznia 2014

PAT&RUB, Otujalący Balsam do Rąk





Blogsferę opanował istny bum na nową Otulającą wersję kosmetyków naszej rodzimej marki a że jestem jej fanką, koniecznie musiałam posiąść te skarby.

Balsam do Rąk zapewnia odżywczą pielęgnację i ochronę dla zmęczonej i suchej skóry dłoni.
Naturalne składniki użyte do skomponowania balsamu odżywiają, nawilżają, zmiękczają, rozjaśniają, koją i uelastyczniają skórę dłoni. Zapewniają ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Lekka, aksamitna formuła sprawia, że balsam świetnie się wchłania. Słodki, otulający ekoaromat relaksuje zmysły i rozleniwia.
Kosmetyk został wyprodukowan na piąte urodziny marki PAT&RUB.





 .

 100 ml balsamu kosztuje 45 zł.


  • olej kokosowy* - nawilża, wygładza, łagodzi
  • masło awokado* – natłuszcza i regeneruje i chroni
  • ekstrakt z cytryny* – rozjaśnia i odkaża skórę
  • masło z oliwek* – wygładza i koi
  • kwas hialuronowy* – nawilża i chroni
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża       
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*   
  • surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym             


Krem umieszczono w estetycznym opakowaniu typu air-less, nie trzeba wyciskać całej pompki, żeby wystarczająco posmarować dłonie.


Balsam jest białego koloru i puszystej konsystencji, szybko się wchłania, ale pozostawia ochronną warstewkę, lecz dłonie nie są lepkie ani tłuste. Odrazu po jego aplikacji ręce są mega gładziutkie i nawilżone a stosowany regularnie, dobrze je odżywia. Zapach to istna uczta dla zmysłów. Słodki i niebiański. Na początku wybija się cytryna, ale łagodnieje i po krótkim czasie wyczuwam rozkoszną wanilię i karmel. Dość długo można delektować się tym zniewalającym zapachem. Jego jedyny minus to mała wydajność w stosunku do ceny. 


Dla mnie to niezaprzeczalnie najlepszy zapach ze wszystkich dostępnych serii i cieszę się, że został wprowadzony do stałej kolekcji.

39 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam, jak dla mnie to niestety za wysoka cena.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Pat&Rub często są promocje nawet 50% :)

      Usuń
  2. uwielbiam i zapach i konsystencję i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten z kokosem i trawa cytrynowa od Ines i jest slodziutki.pieknie pachnie. Ciekawa jestem tego tez :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM ! jeden z fajniejszych jaki miałam :) nawet mój mąż się z nim polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam, ale będę pamiętać o nim i chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chétnie bym go kupila :) cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to również najpiękniejszy zapach w całej ofercie P&R :) Bardzo lubię tego typu opakowania swoją drogą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się ze mną zgadzasz :) Jak tu się nie oprzeć kremusiowi :)

      Usuń
  8. Świetny zapach ma ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten kremik, kupiłam go zacęcona opisem zapachu. Niestety, karmelu i wanilii w nim nie wyczuwam zbytnio ;)
    Jest to jednak przyjemny krem, zreszta ja P&R uwielbiam!
    Moją ulubioną serią jest jednak seria hipoalergiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Balsam z serii hipoalergicznej, lecz grzecznie czeka na swoją kolei ;) Moimi ulubionymi seriami są Otulająca i Relaksująca :)

      Usuń
  10. Ostatnio kupiłam sobie peeling z tej serii, mam nadzieję, że mnie zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) W szafce stoi jeszcze masełko, a peeling też zamierzam nabyć :)

      Usuń
  11. "Otulające" masło czeka na swoją kolej:) Cieszę się, że cytryna szybko ustępuje miejsce wanilii i karmelowi, ponieważ nie przepadam za cytrusowymi akordami. W związku z tym, iż występują w każdym płynie do podłogi i spryskiwaczu do okien, odczuwamn przesyt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię zapachu cytrusów w kosmetykach, ale owoc - cytrynkę zjeść to jak najbardziej ;)

      Usuń
  12. Ja czekam na promocję i kupię masło, bo muszę je koniecznie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się cały otulający zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi interesująca :) W dodatku skład też ma niezły :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kosmetyki Pat&Rub mają dobry skład :)

      Usuń
  15. Muszę się na niego skusić !

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się z nim nigdy a tym bardzie nie testowałam, z tego co wyczytałam jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sephorze możesz go przetestować i obwąchać, polecam :)

      Usuń
  17. otulam się nim w te mrozy, zapach jest the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje łapki też otula, ale powoli kończy żywot :(

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)