wtorek, 14 stycznia 2014

Bioderma, Hydrabio Serum


W życiu codziennym zanieczyszczenie powietrza, stres, zimno, zakłócają prawidłowe funkcjonowanie komórek skóry. W konsekwencji skóra staje się przesuszona, szara, pozbawiona blasku, pojawia się uczucie ściągnięcia.

Po zachwycie nad ekoAmpułką 1 marki Pat&Rub (recenzja tu), zakupiłam następne osławione serum, które przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania a kompleks Aquagenium®, który usprawnia krążenie wody w naskórku i pomaga zatrzymać wodę w powierzchniowych warstwach skóry. Natychmiastowo i intensywnie nawilża skórę. Przywraca skórze blask i komfort. Hypoalergiczne.

Produkt zapakowany jest w kartonik.



40 ml kosztuje 101,99 zł w Super Pharm. 
Można trafić na promocje, swoje kupiłam za 69,99 zł.


 Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką.

 
Dozownik podaje małą ilość serum. Osobiście stosuję trzy pompki na twarz.

 

Serum posiada lekką żelową, bezbarwną konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, likwiduje wrażenie ściągnięcia. Nie zostawia żadnej tłustej warstwy na skórze, nie podrażnia, nie wysusza, nie zapycha porów, ładnie delikatnie pachnie a skóra po nim jest, nawilżona, wygładzona i miękka. Poza tym stanowi doskonałą bazę pod makijaż.


Bardzo cenię sobie te serum i na pewno ponownie zakupie :)
Jestem ciekawa jakiego serum używacie? :) 

37 komentarzy:

  1. Ja używam Immuno Serum z Organique, a z tej serii Biodermy mam krem, choć według mnie linia Sensibio jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Hydrabio jest nawilżająca i dlatego kupiłam to serum ;)

      Usuń
    2. Niby tak choć mnie sensibio lepiej nawilza;)

      Usuń
  2. Muszę go wypróbować, bo kończy mi się Bioliq serum rewitalizujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je u siebie, ale jeszcze nie otworzyłam. Kupiłam na sezon zimowy, ale krem NUXE obecnie mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała akurat na wiosnę, gdzie przyda się do nawilżenia, po zimie i suchym powietrzu w pomieszczeniach :)

      Usuń
  4. Z tej serii bardzo lubię maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Biodermy znam tylko słynny płyn micelarny, który ogromnie lubię. To serum wydaje się być bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn miałam różowy i zielony, niebieskiego akurat nie :) Serum jest warte zainteresowania ;)

      Usuń
  6. JEszcze nic z biodermy nie mialam. Brzmi ciekawie bardzo jednak trochę ciężko mi go by było dostać. Jak nie zapomne to sobie zapiszę przed wyjazdem do PL :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko koniecznie zapisz, kiedy będziesz w PL? :)

      Usuń
  7. lubię i micel z tej serii i ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z tej serii, ale na pewno warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że tak Ci podpasował :) ja za stara już jestem na takie serumki.. muszę mieć bardziej bombowe by zbombardowały moje zmarchy :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, już nie przesadzaj, jestem starsza od Ciebie :D

      Usuń
    2. Kochana, to nie wiek się liczy, a ilość zmarszczek :P

      Usuń
  10. na chwilę obecną używam concentratu z Eucerina z serii Dermo Purifyer na dzień a na noc serum Flavo-C. Ale ten eucerin mi się wogóle nie podoba więc szukam czegoś nowego. Myślałam właśnie o Biodermi ale o serii zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum Flavo-C mam zamiar nabyć jeszcze w tym miesiącu :)

      Usuń
  11. Mam z tej serii maseczke i krem..maseczka jest przyjazna ale krem niestety u mnie nie dziala tak jak bym tego oczekiwala..przyznam ze to serun ujelo mnie od pierwszego wejrzenia albowiem uwielbiam kosmetyki w pompce :-) Z Biodermy nie bede oryginalna i powiem ze rozowy plyn micelarny jest moim must have i nic go nie zastapi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy płyn też lubiłam, ale moim faworytem jest micelek z Nuxe :)

      Usuń
  12. Bardzo fajnie prezentuje sie to serum! :)
    Ja obecnie stosuje serum z Estee Lauder, mam również zapasie serum z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie używam ekoampułki Pat&Rub do cery suchej i wrażliwej. Serum sygnowane przez Kingę Rusin łagodzi podrażnienia i świetnie nawilża problematyczne policzki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze znam kosmetyki Pat&Rub, dwa razy miałam ekoapmułkę 1 ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)