poniedziałek, 30 grudnia 2013

Grudniowe łupy...


Zaczynają się przygotowania do pożegnania Starego roku i przywitania Nowego :) 
Miejmy nadzieję, że  jeszcze lepszego od poprzednika. Osobiście będę się bawić na balu za Łodzią. 
Kiecka już kupiona i nie tylko. Wpadło też kilka drobiazgów... :)

Iwostin - Krem Ochronny z Lipidami na Zimę, ale zimy nie widać i nie słychać, ale to dobrze :)


Iwostin - Krem pod Oczy (recenzja tu).


Pat&Rub - 2 x Peeling do Ciała z serii Orzeźwiające i Balsam do Rąk Hypoalergiczny. 
Załapałam się na promocję 50%.


Z Tajlandii przywiozłam małe co nie co :) Oczywiście o Was też nie zapomniałam, ale to wkrótce :)
2 x balsam do Ciała 4 w 1. Jak widać ślimaczek lub śluz z niego jest w składzie :)


Dwa balsamy, oczywiście naturalne...


W Pattaya w jednym z Centrum Handlowych wyczaiłam sklep z naturalnymi Tajskimi kosmetykami w tym obłędnie pachnącymi mydełkami.


Łupy z Sephory...

Estēe Lauder - Double Wear 2N1 (recenzja tu) oraz...


... Chanel, Joues Contraste - Accent.



Moja wygrana z Love Me Green w konkursie u Siouxie and the City :)



Kochani Szampańskiej Zabawy I Spełnienia Marzeń w Nowym 2014 Roku :*



26 komentarzy:

  1. Niezła gromadka świetnych kosmetyków :-)
    _________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy :) Udanej zabawy i pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka mnie zainteresowały ;)
    Podkład Estee Lauder miałam na własnym ślubie, jest dobry i war polecenia na wyjątkowe okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też mydełka zafascynowały i dlatego wzięłam, a był taki wybór, że 10 min wąchałam. Pokład to moja 4 buteleczka :)

      Usuń
  4. Fajnie,że udało Ci się dorwać na 50% rabaty Patkowe kosmetyki :), tych z Tajlandii jestem bardzo ciekawa , a Accenta uwielbiam :) świetne łupy Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze miałam pecha i w końcu udało się dorwać kosmetyki na 50% promo a Accent jest boski ;)

      Usuń
  5. Fajne łupy zdobyłaś :)
    Iwostin bardzo lubie i chętnie znowu sobie cos sprawie z tej firmy ;)
    Mam ten balsam do rąk z Pat&Rub - to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja na razie na w obrotach balsam ale z serii Otulającej :)

      Usuń
  6. Z Iwostinu mam krem na noc na niedoskonałości.
    Średnio się sprawdza, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki Iwostin, kiedy dopadło mnie potworne uczulenie żel+balsam Lipidia okazały się niezawodne i kojące:)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To fakt seria Lipidia spisuje się nieźle :)

      Usuń
  8. hmm zaciewawiłaś mnie tym kremem pod oczy, ogólnie od jakiegoś roku szukam kremu idealnego :) Iwostin jak będę miała okazje to wypróbuje, przeczytałam Twoją receznje i zapowiada się obiecująco ten krem :) A te mydełka napewno cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie krem pod oczy służy a mydełka czekają na swoją kolej ;)

      Usuń
  9. Accent uwielbiam! świetny zakup :D
    Szczęśliwego Aguś! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dziś na sobie różyk i nie mogę się napatrzeć. Marti wzajemnie :*

      Usuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne kosmetyki! Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne nowosci..przyznam ze najbardziej ciekawia mnie tajskie kosnetyki :-)
    Z Iwostinem sie bardzo nie lubie bo jestem obrazona za fioletowa serie (chyba) ta dla naczynkowcow...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajskie kosmetyki muszą z deka poczekać, muszę wykończyć bieżące :) Fioletowej serii z Iwostin nie miałam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)