czwartek, 5 grudnia 2013

Eucerin, Krem do Rąk 5% Urea

Za oknem hula wiatr i zaczyna prószyć śnieg, zatem bez szali, czapek i rękawiczek ani rusz a tym bardziej bez odpowiedniego kremu do rąk. Postanowiłam, więc zakupić osławiony już krem Eucerin z mocznikiem, byłam go bardzo ciekawa a ostatnio pokazywałam Wam inny krem z tej marki (recenzja tu).

Eucerin 5% Urea regenerujący krem do rąk, to codzienna pielęgnacja suchej, bardzo suchej i szorstkiej skóry rąk. Wygładza suchą i bardzo szorstką skórę rąk, intensywnie uzupełnia niedobory naturalnych czynników nawilżających, wzmacnia zdolność skóry do utrzymania nawilżeni, idealny do codziennej pielęgnacji suchej, bardzo suchej i napiętej skóry rąk. Do stosowania jako pielęgnacja wspomagająca leczenie m.in. atopowego zapalenia skóry oraz łuszczycy, minimalizuje ryzyko podrażnień i alergii, nie zawiera substancji zapachowych ani barwników, szybko się wchłania, stanowi emulsję typu "olej w wodzie".


Za 75 g zapłacimy 26 zł.


Mazidełko mieści się w estetycznej i poręcznej tubce.



Krem posiada biały kolor i jakby kremowo - żelową konsystencję, przez co wchłania się szybciutko, pozostawiając na dłoniach delikatny film. Już po pierwszym zastosowaniu widać efekt, dłonie są gładziutkie, delikatne i zregenerowane. Poza tym mazidełko przyjemnie i bardzo delikatny pchnie a po rozsmarowaniu praktycznie już go nie czuć. Odkąd używam kremów z Eucerin, nie ma kłopotu z suchymi i szorstkimi dłońmi, ale zima dopiero się zaczyna...


Przez jakiś czas nie będzie wpisów, ponieważ lecę na wakacje. Walizki już prawie spakowane :)

Pozdrawiam Serdecznie :)

30 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś i był całkiem ok. Udanego wypoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale kilka kosmetyków mnie kusi ;)

    miłego odpoczynku, zazdroszczęęęęę ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze, za to miałam krem do twarzy z tej firmy i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja kremików do twarzy nie miałam, muszę je obadać :)

      Usuń
  4. Baw sie dobrze na swoich wakejszyn :-D lubie dobre kremy do rak. Tego jeszcze nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo zdecydowanie trafi na moją listę zakupów! potrzebuję w zimę bardzo dobrego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz to napiszę- zazdroszczę tego wyjazdu :) Uważaj na siebie, baw się dobrze, przywieź ze sobą dużo zdjęć i naładuj akumulatory na dłuuugą zimę jaka podobno ns czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa..., jak mnie rekin nie zeżre i tajfun nie porwie, to na pewno będzie notka. O mamo nie chcę zimy, brrr... :( Dzięki Kochana, pozdrawiam i całuję :*

      Usuń
  7. no i co się chwali tym wyjazdem? :P baw się dobrze Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam o nim dużo dobrego, ale sama nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie znam ale wszystko przede mną :) Udanego wyjazdu :) Pozdrawiam.

    Zostaję na dłużej i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zapoznać z kremikiem. Dziękuję i Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Lubię tą firmę, kremu do łapaek nie miałam ale zamówię przy okazji:) udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu! A kremik ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog, tak trzymaj ! Lubię tu zaglądać :) przyznam Ci się, że zmotywowałaś mnie do założenia własnego bloga.. :) o urodzie i stylu życia.
    moje "poczynania" będziesz mogła obserwować na www.steptobeauty.blogspot.com :) Pozdrawiam Cię i zapraszam do obserwowania! :) :* Ps. ja już Cię obserwuję!



    Wesołych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo zrobiło mnie się miło, że mój skromny blog Ci się podoba i do czegoś się przydał. Z miłą chęcią zajrzę do Ciebie i trzymam kciuki za blogaska :)

      Pozdrawiam i życzę Radosnych Świąt!!! :*

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)