poniedziałek, 18 listopada 2013

Organique, Peling Solny do Stóp z Loofy


Odświeżający peeling solny z wiórkami błękitnej loofy, czyli gąbki roślinnej odświeża i oczyszcza skórę. 
Złuszczająca sól morska dostarcza cennych minerałów, a naturalne oleje i wosk pszczeli wygładzają i wzmacniają naskórek. Preparat wzbogacony wyciągiem z lilii wodnej działa przeciwzapalnie, wyraźnie uspokaja. Peeling polecany w szczególności do stóp, może być również stosowany do pielęgnacji skóry ciała, np. w zaburzeniach rogowacenia okołomieszkowego.


100 gr to koszt 16,99 zł. 

Peeling można kupić na wagę :)

 

W produkcie znajdują się kryształki soli morskiej, niebieska loofa, olej sojowy, wosk pszczeli, lilia wodna, witamina E.


Konsystencja peelingu jest miękka i trochę maziowata, to za sprawą olejków. Kolor biały z wtopionymi niebieskimi wiórkami naturalnej gąbki o intensywnym ziołowym - olejowym zapachu. Dość dobrze złuszcza i pozostawia skórę nawilżoną, gładką i lekko natłuszczoną. Miałam suchą skórę stóp i mnie ten kosmetyk pomógł. Choć jest solny to nie podrażnia skóry, dodam, że używam go tylko do stóp. Poza tym kosmetyk jest bardzo wydajny i warty zainteresowania.


Świetnie widoczne kryształki soli i wiórki loofy.



Na pewno go jeszcze zakupię :)

30 komentarzy:

  1. mam ochotę na coś od organique ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Organique uwielbiam, więc będę musiała koniecznie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Obecnie mam lawendowy z Yves Rocher i sprawdza się bardzo dobrze, ale jak sięgnie już dna to może skusze się na Organique:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ciekawi mnie, wygląda świetnie. Muszę wybrać się do ich sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podobaja te kawalki loofy, fajny kolorek maja. Czy czasem przez zawartosc soli nie odwadnia skory?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo żałuję, że u mnie w mieście nie ma ich sklepu. Jest kilka produktów, które koniecznie chciałabym wypróbować. Myślę, że ten peeling dołączy do tej chciejolisty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję że ma u Ciebie Organique. Zawsze mogę pomóc w zakupie :)

      Usuń
  7. wybieram się niedługo do Organique i już wpisuję na listę :) ,która niebezpiecznie się rozrasta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wolę nie myśleć co tam za cuda nakupujesz :)

      Usuń
  8. ja jakiś peeling do stóp wzięłam sobie teraz do testowania, pewnie to ten :) super extra :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ciekawie, muszę się przejść do Organique. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak mogłam przegapić w sklepie to błękitne cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, no nie wiem :) Ale spokojnie na pewno na Ciebie czeka :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)