poniedziałek, 4 listopada 2013

OPI, Don’t Pretzel My Buttons - Germany Collection 2012


Kolejnym lakierem z serii Germany Collection 2012, który zakupiłam z myślą o jesieni jest  Don’t Pretzel My Buttons :)
Ładny, klasyczny i neutralny, idealnie wpasowuje się w te klimaty.


OPI  jest w miodowo -  beżowym odcieniu o kremowym wykończeniu. Pasujący praktycznie do wszystkiego :)
 


Konsystencja gęsta, wymaga dwóch warstw do pełnego krycia, by nie było prześwitów. Schnie dość szybko. 
Lakier delikatnie smuży, ale z topem wygląda bez zarzutu.



Z pewnością lakier najlepiej wygląda na lekko opalonych dłoniach.


Trwałość 4 dni z nałożonym topem.

Cena jaką zapłaciłam, to 30 zł za 15 ml. 
 

50 komentarzy:

  1. Ten kolor bardzo mi sie podoba. Mialam kiedys shellac w takim kolorku, ale jak tylko zajechalam do pracy to sie rozpuscil. Hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny niudziak, Aga jestem gapa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten lakier i kolor. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę nudziaki z różowymi tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, choć chyba nie mój.. wolę konkretniejsze pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie takie nudziaki slabo wypadają, ale u Ciebie fajnie się prezentuje, ja chyba jednak wolę zdecydowane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię żywe kolory, ale czasem trzeba postawić na coś spokojniejszego :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie kolory!!! piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolorek ale jednak lakier troche za drogi jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor! Uwielbiam lakiery OPI <3

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię nudziaki, a ten jest jednym z moich must have do nabycia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)