czwartek, 21 listopada 2013

Nuxe, Kremowy Żel pod Prysznic

Oprócz rodzimej firmy Pat&Rub bardzo polubiłam francuską Nuxe. Tym razem w obroty wzięłam Kremowy Żel pod Prysznic :)

Żel pochodzi tak samo z nowej gamy oczyszczającej i wzbogaconej o Płatki Róży, działaniu zmiękczającym i wygładzającym, przeznaczona dla skóry wrażliwej. Jak opisana wcześniej Woda Miceralna (recenzja tu).

Formuła tego żelu została stworzona bez mydła i na bazie składników pochodzenia roślinnego z płatkami kwiatów pomarańczy oraz migdałowca oczyszcza ciało z niezwykłą delikatnością.
Nie zawiera parabenów, za to 88% składników pochodzenia naturalnego.

 

 200 ml kosztuje 24 zł wzwyż.


Tubka z tradycyjnym zamknięciem. 


Kosmetyk jest bezbarwny a kremowa konsystencja żelu, w kontakcie z wodą, przemienia się w delikatną piankę, która pozostawia skórę czystą i delikatną w dotyku, nie wysusza.
Zapach piękny i kuszący. Jeśli znacie produkty Nuxe, to za pewne wiecie jak pachną. Osobiście wyczuwam kokos i migdał a gdzieś w oddali delikatnie przewija się woń pomarańczy. Jeszcze długo po kąpieli można go wyczuć na ciele.

 

 W zapasie mam jeszcze jeden żel i na tym nie skończę :)

24 komentarze:

  1. mam suchy olejek z nuxe, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo kusząco, mam słabość do takich kremowych konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, cudnie otulają nasze ciałko taką pierzynką :)

      Usuń
  3. Coś dla mnie, uwielbiam Nuxe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zel jest jednym z moich ulubionych :), zreszta wiesz, jak bardzo lubie Nuxe :D. Zapach jest powalajacy. Lubie bardzo kokos, ale czasami ten zapach jest az duszacy. Tutaj jest przepiekny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt zapach powala, muszę sobie jeszcze go kupić :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kremowe konsystencje pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepadam za zapachami produktów Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go jeszcze, bardzo zachęcająca opinia.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam, wydaje się warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Nuxe miałam jedyne krem do twarzy i był rewelacyjny :) Myślę też, żeby kupić słynny olejek :)
    A co do żelu- uwielbiam pięknie pachnące żele do kąpieli :D Muszę kiedyś na niego zapolować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek też mam, ale czeka na swoją kolej już niedługo ... :)

      Usuń
    2. No ja właśnie mam spory zapas różnych olejków/balsamów i oliwek do ciała dlatego wstrzymuję się z zakupem :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)