czwartek, 28 listopada 2013

Listopadowe łupy...

Koniec listopada przyszedł nieubłagalnie, ale dla mnie to dobrze, bo za 11 dni będę wygrzewać się na słoneczku :) 
Tym czasem chwalę się skromnymi łupami...

Clarena - Krem z Roślinnymi Komórkami Macierzystymi z linii Eco Line (recenzja tu).


 Sally Hansen -  Instant Cuticle Remover (recenzja tu).


Scholl - Produkt do usuwania twardej skóry. Przyda się na moje zbliżające wakacje :)


Toni&Guy - Odżywka do zniszczonych włosów (recenzja tu).


 Yves Rocher - Żel z Orzechami Makadamia (recenzja tu).


Do koszyczka wpadła też seriia Otulająca z Pat&Rub.

Balsam do rąk i...


 Masełko do Ciała.


 Nuxe - Ultrakomfortowy Balsam do Ciała.


Organique - Kawowy Peeling. Po zmianie składu w końcu się skusiłam :)


Vichy -  Mleczko do Opalania.


Nie mogło zabraknąć świątecznych limitowanek z Lush ;)

Czyścik do twarzy Buche de Noel (recenzja tu) i...
Kula do kąpieli Cinders.

 

Wygrana u Saurii 80 :)

Glicerynowe Mydełko i Dyniowa maseczka z Organique oraz Błyszczyk i próbeczki :)



36 komentarzy:

  1. Miałam ten krem z Clareny- dobrze się u mnie sprawdzał :) BdN-jak już wiesz- mam i coraz bardziej lubię. Jestem ciekawa Twoich wrażeń odnośnie tej maseczki Organique- miałam próbki kremu z tej serii i dobrze się zapowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem jest świetny, polecam całą dyniową serię :)

      Usuń
    2. Ten krem to mój trzeci raz w użytku, bardzo mnie służy :) Maseczka musi trochę poczekać, bo czekają mnie zużycia zapasów. BdN <3

      Usuń
  2. Jestem zachwycona tym balsamem do rąk Pat&Rub! natomiast krem z Clareny wrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, gadasz już jak Ewcia Chodakowska "jestem zachwycona " :D Kremik Otulający musi z deka poczekać na swoją kolej, ale już niebawem :) Mnie Clarena bardzo służy :)

      Usuń
  3. Mówisz, że Kawowy Peeling ma zmieniony skład? a jaki jest teraz?
    Do mnie już leci Dyniowa maseczka, ciekawe jak się spisze.
    Z Lusha skusiłam się wybiórczo na kilka świątecznych nowości, ale czekam na wyprzedaż to wtedy poszaleję bardziej :D za to kupiłam duże pudło Aqua Marina.
    Żel Makadamia szalenie polubiłam.
    Ta werrsja Otulająca z P&R gdyby była bez cytryny..... to takie moje małe marzenia :))

    Tak sobie myślałam aby zrobić małe podsumowanie z zakupów, ale patrząc na ilość zostawiam to na potem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling nie ma wody ani gliceryny, chyba, że czymś zastąpili :) Też czekam na wyprz z Lusha. Dawaj swoje zakupy :)))

      Usuń
    2. Muszę go podejrzeć jak będzie okazja :) bo uwielbiam kawowe aromaty. W zeszłym roku moje zakupy na wyprzedaży Lushowej były bardzo udane więc nastawiam się, że teraz będzie tak samo a może lepiej, bo przejdę się do sklepu :)
      Obawiam się, że nie wyrobię się z takim postem przed wyjazdem. Zobaczymy, najwyżej pokażę szaleństwo w pełnym wymiarze :D

      Usuń
    3. Pomyliło mnie się nie gliceryny a parafiny :) Aż się boję tego szaleństwa :)

      Usuń
  4. mnie Clarena zostawia raczej obojętną, a nie służy jakoś specjalnie, ani nie szkodzi, niemniej parę rzeczy z zakupów bym Ci zabrała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię Z Clareny kremy z kwasami i ten z komórkami macierzystymi :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię Clarene szczególnie krem z kwasem pirogronowym. Recenzja u mnie na blogu ;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten żel z orzechami makadamia YR! Peeling Organique również cudo, choć sama już nie wiem który lepszy kawa czy czekolada:) Mam oba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelik pachnie cudnie, muszę kiedyś spróbować czekolady z Organique :)

      Usuń
  7. uwielbiam ten czyscik od Lusha :) mialam go w zeszlym roku i teraz muszé go koniecznie znowu kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyścik jest cudny, choć bardziej wolę popcornika :)

      Usuń
  8. od dawna kusi mnie ten żel do usuwania skórek SH :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci zazdroszcze Organique!! Ten Pat & Rub tez troszke, chociaz nigdy nie probowalam. Nuxe, jak wiesz kocham :-D Super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pat&Rub, Nuxe .... i Lush to moje love :)

      Usuń
  10. Rewelacyjne zakupy!
    Najbardziej jestem ciekawa balsamu Nuxe!
    Mam ten balsam do rąk Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nuxiaka kupiłam specjalnie na wakacje :)

      Usuń
  11. seria otulająca zaraz po relaksującej :) bardzo mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy. Powiem szczerze, to mało znam z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych kosmetyków..maskę bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie krem Clarena - mistrzostwo! Lepszego nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny blog ;) zapraszam do mnie tyle ze moj nowy jest ;) beautcosmetique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)