poniedziałek, 25 listopada 2013

Essie, All In One Base


Essie ma w swojej ofercie nie tylko lakiery, które są świetne, ale i inne produkty do pazurków :) Tym razem będzie o pielęgnacyjnej bazie, którą ma z rok.

Wszystko w jednej bazie. Wzmacnia paznokcie o 45 % w ciągu 5 dni, dzięki formule zawierającej olej arganowy oraz mieszaninę witaminy A, C i E. 


Cena 36,99 zł za 13,5 ml.


Odżywka  jest bezbarwna i mieści się w delikatnie turkusowej buteleczce.


Tę bazę pierw używam pod lakier na paznokcie u rąk, ale że mam Nail Tek, teraz służy mnie do pazurków u stóp, w końcu je też trzeba dokarmiać :) Odżywka nadaje delikatny połysk, ładnie wyrównuje płytkę i oczywiście chroni ją przed zabarwieniem. Poza tym bezbroblemowo wysycha i nie ma obawy że szybko zgęstnieje. Mam ją z rok i nic takiego się z nią nie dzieje. Więc jak ktoś chce wszystko w jednym, można śmiało po ten produkt sięgnąć :)


28 komentarzy:

  1. Słyszałam o niej zwykle dobre opinie, może się za jakiś czas skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. potrzebuję bazy co dobrze wygładzi mi płytkę i z sympatii dla Essie wypróbują ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Essie Nourish me ale zastanawiałam się też nad tą i kto wie, czy jej następnej nie kupię po tej mojej! Chociaż Nourish me jak najbardziej mnie zadowala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zawsze można spróbować czegoś innego :)

      Usuń
    2. Pewnie! Dlatego ta baza będzie następna :))

      Usuń
  4. Mam já i nie mam jej nic do zazucenia, jest naprawdé bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem czemu, ale zazwyczaj tak mam, ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Ufam jednak Twej recenzji i moze sie nawet pokusze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tak nie miałam, ale fakt słuszna reakcja co do niektórych produktów :)

      Usuń
  6. Ja raczej bazy nie uzywam, jesli juz to odzywka mi ja zastepuje ale rzadko.bardzo lubie firme essie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o niej nie słyszałam, musze sie jutro w sklepie jej blizej przyjrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A nadaje się pod lakier jako baza zapobiegająca przebarwieniom? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)