środa, 9 października 2013

Wittchen, Shopper, model 76 - 4 - 383 - 1


Chyba największe poruszenie ostatniego czasu wywołały gazetki i kampania reklamowa Lidla, gdzie zaplanowano na 6 października sprzedaż skórzanych torebek sławnej firmy Wittchen.
Osobiście strasznie nakręciłam się na te taszki a szczególnie na brązowego shoppera i nie mogłam sobie odpuścić takiej okazji.

Firma Wittchen została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. To producent ekskluzywnej galanterii skórzanej. W ofercie są między innymi: portfele, etui, teczki, saszetki, torebki, bagaż, rękawiczki, paski, parasole, odzież, buty i wiele innych dodatków takich jak krawaty, apaszki czy perfumy.

Firma posiada rozległą sieć własnych Salonów Firmowych i stoisk patronackich w całym kraju, prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, prężnie rozwija działalność eksportową, a także sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Marka Wittchen jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, które potwierdzają jej pozycję na rynku dóbr luksusowych. Wszystkie wyroby są sygnowane charakterystycznym logo, które potwierdza klasę i ekskluzywność każdego produktu. Klienci cenią produkty marki za elegancki styl, najwyższą jakość oraz doskonałe wykończenie.
 
Wstałam o 7:10, trochę się oporządziłam i fru do Lidla. Przed sklepem byłam o 7:45. Stało już siedem babek i jeden facet. Później kolejka za mną się sporo rozrosła. Otworzyli drzwi punkt 8:00. Na początku było spokojnie dopiero w 1/3 drogi kobietki rzuciły się w stronę koszy, ja też oczywiście. Capnęłam trzy taszki, po oględzinach i rozmowie telefonicznej z mamą wybrałam dwie w tym jedną dla niej. Także maraton i slalom po taszki zliczony :D 
2 - 3 min i torebek nie było a rzucili po około 6-8 szt z każdego z czterech model. 

Dodam, że normalna cena torebek w salonie to 499 zł a w Lidlu każda była za 249 zł.

Oto mój skarb <3


Model: 76 - 4- 383 - 1.
Skóra naturalna - licowa.
Wymiary: 31 x 27 x 11 cm.
Długość rączek: 11 cm.
3 kieszenie zamykane na suwak, miejsce na telefon i portfel, zamykana na zamek błyskawiczny.
 

 Logo firmy :)



Do torebki dodatkowo dołączony jest dopinany pasek o regulowanej długości do zawieszenia torebki na ramieniu.


Zapinana jest na solidny zamek.



Torebunia z boczku.


Mistrzowskie wykończenie najdrobniejszych elementów.  




Środek.


Czarny shopper mojej mamy :)


  Shopperki razem :)


Do taszek dostałam dodatkowe torby...
 

...  a w środku dołączony był woreczek przeciw kurzowy.


Jesteśmy z mamą mega zadowolone z torebek :)

Także raz na jakiś czas można się poświęcić i wstać rano w sobotę, w końcu i tak przesypiamy większą część naszego życia :)) Wiem, że w niektórych miastach dochodziło do dantejskich scen: szarpanie się za włosy, szturchanie, popychani, ktoś komuś dał z łokcia, wyrywanie taszek. Dobrze, że u mnie nie było tak makabrycznie :D

Kto z Was też poszedł na polowanie i  je dorwał ? :)

59 komentarzy:

  1. Ja nawet nie wiedziałam :( A też bym capneła taką jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, nie wiedziałaś? To była akacja na skale Polski :)

      Usuń
  2. Wittchen i Lidl, świat się kończy :D
    a może to dokładnie ich miejsce hmm hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku była akcja z portfelami z Wittchen a teraz przyszedł czas na taszki, to chyba dobrze ;)

      Usuń
  3. Jakie piękne! ty szczęściaro! :-)
    Świetna akcja, szkoda tylko, że tak mało tych torebeczek rzucili!
    Ach gdybym tylko była w tym czasie w Polsce, to bym pewnie od północy pod tym Lidlem koczowała, jak na prawdziwą torebkomaniaczkę przystało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z relacji koleżanek, wiem, że w większych miastach, gdzie nie gdzie rzucili po 70 szt.

      Usuń
  4. i tak jak to maleństwo od Sabriny Pilewicz mi się się nie podobało to tutaj wzdycham och ach cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) O tak, cudne są to prawda, ale ja kocham wszystkie moje torebunie :)

      Usuń
  5. świetne są te szoperki! opłacało się wstać tak wcześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne torebki ale mnie na taką rozrzutność nie stać zazdroszczę zakupu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dobrze, że ma Lidla, choć często tam nie chodzę :)

      Usuń
  7. Świetne !!! i czarna i ruda przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koniakowa pasuje mi do większości butów, bo mam w takim kolorze :)

      Usuń
  8. Tylko ten model mi się podobał, świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę, ja przegapiłam, świetna okazja:]

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są, u mnie zostały już tylko kuferki jak się wybrałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się zakochałam :) brązowa rządzi ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. torebki widziałam tylko na plakatach, a szkoda, mam portfel wittchena i chciałam torebusie :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że udało Ci się ją kupić - jest naprawdę ładna :) Ja do Lidla mam daleko, nie po drodze więc odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ;) Na szczęście nie jestem torebkomaniaczką, więc nie ubolewam nad swoim lenistwem, ale Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Torebkomaniaczką też nie jestem, ale jak jest fajna okazja to trzeba skorzystać :)

      Usuń
  15. Super okazja i świetna torebka. Ja wybrałam się do Lidla o jeden dzień z późno:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna jest! Zawsze chcialam miec ich torbe, ale niestety nie sa w moim zasiegu cenowym... Dlatego jeszcze bardziej mi szkoda, ze nie wiedzialam o tej promocji. Moze kiedys bedzie jeszcze :).

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylowa torba, takie klasyki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne torby. Uwielbiam Shopperki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna! Szczególnie ta Twoja! Ja jestem totalnie zbzikowana na punkcie torebek i to chyba moja największa słabość zakupowa, jak widzę coś ekstra to po prostu muszę muszę muszę;D Swoją drogą, do dziś żyłam w totalnej nieświadomości, że takie rzeczy się w Lidlu wyrabiają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie torebunia również urzekła. Czasami jak coś extra rzucą w Lidl to tam się dzieję takie cyrki :)

      Usuń
  20. przepraszam, że odświeżam post sprzed roku, ale jestem ciekawa jak sprawuje Ci się ta torba :) byłabyś tak miła i podała mi jej wymiary? czy A4 wchodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma sprawy ;) Wymiary są w poście a torebka sprawuję idealnie, bo ogólnie nie lubię dużych taszek :) Delikatnie na dwóch togach są przetarcia ;)

      Usuń
    2. dziękuję! jutro będę na nią polować, trzymaj kciuki! :D

      Usuń
  21. Ogólnie świetnie, że była taka oferta. Za taką cenę... szok. Teraz widzę, że na vinted.pl zatrzęsienie tych torebek z lidla, tyle że... za ponad 400zł. To jest szczyt chamstwa, ale co tam, jakieś głupie kupują!
    Jak dla mnie sama marka jest świetna, zaś ten model torebek nie przekonuje mnie. I faktura tej skóry... skóra naturalna, świetnie, ale nie ta faktura :) Choć są ładne, i na 1000% świetnej jakości! Aby Tobie i Twojej mamie służyły dłuugo! Ja wciąż szukam mojej idealnej o idealnym kroju i fakturze, ehh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jesteśmy z mamą zadowolone z torebek, mnie się faktura podoba :)

      Usuń
  22. Ja tak naprawdę dopiero po akcji Lidla mocniej zainteresowałam się tą marką. Nigdy wcześniej nie miałam nic od nich, a dzięki Lidlowi zakupiłam naprawdę świetną torebkę w ich salonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, też mnie nie ciągnęło do tej marki, dopiero po tej akcji. Świetnie, że Ty również cieszysz się ich torebusią :)

      Usuń
  23. Ten model jest przepiękny, jetem tą torebką oczarowana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)