czwartek, 24 października 2013

Tołpa, Płyn Miceralny do mycia Twarzy i Oczu


Po zachwycie nad wodą z Nuxe (recenzja tu), miałam ogromną chęć wypróbować innego micelka. 
Więc poczłapałam czym prędzej do drogerii i w łapki wpadł płyn z Tołpy, który usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do demakijażu oczu. 
Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Pozostawia uczucie komfortu. Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody.

Proste, estetyczne opakowanie, które nadaje się do ponownego przetworzenia a butelka o pojemności 200 ml to koszt około 27 zł.


Micel posiada łagodne substancje myjące, naturalny kolor i przyjemny zapach.
Nie podrażnia skóry, nie ma uczucia lepkości ani napięcia.
Jednak nie do końca poradził sobie ze zmywaniem makijażu twarzy a oczu to już kompletna  porażka. 
Ogółem jest to przeciętnym płyn do demakijażu. 

 

 Dozownik jest bez zarzutu. Na wacik można nalać dokładnie tyle płynu ile chcemy.


W micelku pokładałam dużą nadzieję, ale cóż na pewno go już nie kupię :(

30 komentarzy:

  1. Miałam miniaturę 30 ml jakiś czas temu i byłam zadowolona, zmywał u mnie wszystko jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo a ja go bardzo lubię, rozważam zakup ponownego opakowania, mimo że jak wieść gminna niesie, biedronkowy micel to jego kopia. Ale jakoś do biedronki mi nie po drodze, a Tołpa mi bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też Biedronkowy, ale do przemywania czegoś innego, ten jeszcze gorszy i zapach też już inny :/

      Usuń
    2. Tak, Tołpa produkuje dla Biedronki, aczkolwiek nie jest to ten sam płyn. Ma mniej składników aktywnych, wiadomo, niższa cena = niższa jakość. Co więcej jest to ta sama receptura co w słynnej Biodermie, jedyna różnica to ilość składników zapachowych.

      Usuń
    3. Ostatnio przejrzałam skład obydwu miceli z Tołpy, czyli tego drogeryjnego i biedronkowego. Wszystko to samo, ale wiadomo biedronkowy dużo gorszy bo wyprodukowany po niższych kosztach, tak ja piszesz :)

      Usuń
  3. Zostanę przy ulubionym micelu z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wiele osób go kocha i nienawidzi. Mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym :( Bo pokładałam w nim nadzieję :)

      Usuń
  6. Jestem na etapie szukania idealnego płynu i obecnie bielenda jest numerem 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Tołpy nic nie miałam, teraz używam micela z Loreal i jestem z niego bardzo zadwolona, a jednym minusem jest dozownik, z którego zawsze wylewa się za dużo. Ale wybaczam mu to.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony w tej chwili to micel z L'Oreala Ideal Soft, chociaż na tego z Biedronki też nie narzekam, lubię go :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten w wersji do cery tłustej i mieszanej. Jest w porządku, ale nie powala :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i jest całkiem ok. Kupiłam za 10 zł w Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam :/, ja dziś dorwałam 400 ml Biedrowego , bardzom ciekawa , pewnie Biodermy nie wyprze ale chciałam wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z Biedry, ale służy mi do czyszczenia czego innego :)

      Usuń
  12. od jakiegos czasu interesuja mnie kosmetyki Tłpy jednak jeszcze na zaden sie nei skusilam. moje zakuoy zawsze sa mocno przemyslane ;). mimo wszystko mysle ze na ten plyn miceralny i tak sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)