poniedziałek, 28 października 2013

Październikowe łupy...


Za oknem coraz zimniej i ciemniej, ale to nie przeszkadza na wypad po nowe zdobycze.
Za chwilę koniec miesiąca, więc tradycyjnie chwalę się łupami. 

Eucerin - Krem do rąk.


Sanoflore - Maseczka oczyszczająca.


Bioderma - Serum.


Klorane - Szampon z Drzewa Egipskiego.


 Vichy - Kolejny dezodorant w kulce.


Ostatnio dopadła mnie Nuxemania, więc skusiłam się na małe co nie co :)

Olejek Modelujący do wali z cellulitem wodnym.


Kremowe Żele pod  prysznic oraz ...


... moje ulubione micele (recenzja tu).


 Elancyl -  Tonizujący Żel pod prysznic.


Długo wyczekiwany Lush :)

Świąteczne limitki czyli maseczka Rudolph, popkornikowy czyścik (recenzja tu) i balsam do ust.


Converse, będą na wakacyjny wyjazd :)



26 komentarzy:

  1. Olejek do walki z cellulitem przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobycze, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kulkę od Vichy mam na swojej liście zakupowej.
    A na paczuszkę Lush również czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy jest niezastąpiona :) Napisz koniecznie co kupiłaś z Lush :)

      Usuń
  4. Takie zakupy sama bym zrobiła. Kupiłaś najlepszy krem do rąk na zimę, cudowny antyperspirant Vichy, czyścik popcornowy u mnie teraz rządzi w łazience. Serum z Biodermy też kupiłam, ale czekam z nim na mrozy. Na pierwszy ogień napisz recenzję limitki świątecznej, bo sama mam tylko Santa's lip scrub i nie wiem czy coś jeszcze sobie dokupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na mojego ulubionego popcornika czekałam cały rok. Oczywiście jak poużywam, to napisze recenzję :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tę maseczkę sanoflore, a szampon klorane lubie za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka z Sanoflore jest świetna, ale limitka z Lush to dopiero geniusz :)

      Usuń
  6. same cudowności u Ciebie zagościły:) większość miałam i mam, ale oczywście Lush najbardziej przykuwa moją uwagę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie rta maska z Sanoflore :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile Nuxiaków :) piękne Conversy! ja sobie białę kupię przed wiosną / latem, bo są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam ochotę jeszcze na długie Conversy. Kup koniecznie bo są na prawdę wygodne :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Na recenzję trzeba poczekać, bo teraz mam w obrotach tą z Lush :)

      Usuń
  10. popkornikowy czyścik <3 jak pachnie ta maseczka? Bo będę wymieniała puste opakowania i jeszcze się nie zdecydowałam. Ja mam długie conversy kremowe i chodzę w nich praktycznie codziennie i krótkie z cienką podeszwą, które kupiłam 3 lata temu i wtedy lubiłam bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka jest mocno ziołowa. Mam jeszcze ochotę na długie conversy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)