czwartek, 3 października 2013

Essie, Splash of Grenadine nr 36

Lato się już dawno skończyło, ale Splash of Grenadine często gościł w tym okresie na moich pazurkach, zarówno u dłoni jak i u stóp. Przyznam się, że na początku nie specjalnie zwracałam na niego uwagi, ale wiadomo kobieta zmienną jest :)
 
 

Ten Essiak, to bardzo urzekający i kobiecy kolor. Dostrzec można w nim róż wpadający w fioletowe tony lub odwrotnie. Odcień kojarzy mnie się nie tylko z letnią porą, ale też  z jesienną.  Swoim kolorem przypomina rosnący w lesie piękny wrzos, którym co roku się zachwycam :)


Lakier posiada szerokie pędzelek, dzięki któremu łatwo i szybko się rozprowadza a dwie warstwy w zupełności wystarczą by idealnie pokryć pazurki bez smug i prześwitów.



Trwałość 3-4 dni z topem. 
Cena to 31,99 zł za 13,5 ml w Hebe
 
Bardzo polubiłam ten odcień :)
Kto z Was go posiada? :)

40 komentarzy:

  1. Piękny:) w moich ulubionych tonach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny, choć nie do końca mój:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fiolecik zawsze kojarzy mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny odcień, w sam raz na szare, jesienne dni :) Ja ostatnio kupiłam dwa odcienie Essie, które wkrótce zrecenzuję na blogu, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z niecierpliwością oczekuję recenzji nowych nabytków ;)

      Usuń
  6. Kolor palce lizać :D także go mam :DDD
    Na moich stopach z kolei zadomowił się wręcz Sun Downer z Rimmela, przepadłam z tym kolorem na amen :D I nadal go używam! Jak tak dalej pójdzie, to (prze)zimuję z nim w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Sun Downer z Rimmela, piękny i bardzo zbliżony do Essie Too Too Hot ;)

      Usuń
    2. Mówisz? Idę poszukać :) bo szalenie w Sun Downer podoba mi się ta gra kolorów, niby pomarańcz, niby domieszka czerwieni. Energetyczny jest bardzo :)

      Usuń
  7. Kolor szczerze mówiąc nie przypada mi do gustu ale na Twoich pazurkach wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że taki drogi... Ale kolor faktycznie lawendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki przyjemniaczek :)
    Ślicznie wygląda na pazurkach i ten kolor nadaję się zarówno na lato, jak i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To prawda, jest tak piękny, że można go nosić cały rok :)

      Usuń
  10. Mam go i bardzo lubié ten kolorek. Essiaki sà zawsze fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy te Essiaki muszą być takie piękne i przy okazji drogie? :P cudny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kosztują, ale można upolować w fajnych cenach na promocjach :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)