czwartek, 5 września 2013

Sabrina Pilewicz, Asti

Odkąd pojawiła się w kolekcji Asti, totalnie zakochałam się w tej małej torebce w kształcie diamentu i nie przestałam o niej marzyć.. :) Aż pod koniec lipca przyszedł magiczny dzień, czyli moje urodziny i ... Marzenie się spełniło dzięki mojemu ukochanemu mężczyźnie :* :* :*

 Asti nowy pikantny atrybut kobiecości. Diamenty są najlepszym przyjacielem każdej kobiety, a torebka … jej najlepszą przyjaciółką. Najnowszy model można trzymać w dłoni lub wykorzystać dopinany łańcuszek. Satynowe, zmiękczone gąbką wnętrze diamentowego arcydzieła, otuli najważniejsze skarby kobiece. Model: Asti jest beztroską torebką z nutką szaleństwa, to chwila przyjemności w luksusowym wydaniu, małe grzeszki w eleganckiej szacie. Architektoniczna konstrukcja i precyzja to esencja moich projektów, a Asti jest tego doskonałym ucieleśnieniem. Modell: Asti to luksusowy talizman w dłoniach kobiety, dodający pewności siebie i niezwykłej siły przyciągania spojrzeń.

Torebka zapakowana najpierw była w kartonie, torbie i woreczku.


  
Model: Asti.
Kolor: Truskawka.
Skóra: Krokodyl.
Rozmiar: wielkość: 19 cm x 14 cm / gł. 7 cm.

 

Te dwa zdjęcia najlepiej oddają zbliżony kolor pięknej, soczystej truskawki :)
 


 Tu wyszła z deka jasno...



Logo SP.





 Środeczek taszki.


Do każdej torebki dołączony jest Certyfikat oryginalności...


... oraz smaczna niespodzianka, czekoladki w firmowym papierku :)


W środku były też próbki najnowszych skórek.
 


 Tak się prezentuje diamencik na mnie :)


 

Jestem mega szczęśliwą posiadaczką przepięknej Asti, która będzie towarzyszyć mnie na specjalne okazje :)

Przygarnęłabym jeszcze Positano w kolorze cappuccino, tiramisu lub szarym, ale to marzenie zostawiam na gwiazdkę :)

40 komentarzy:

  1. ja sabrine pilewicz kocham za modene

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszulka z żyrafą, chcę taką! Torebka mi się nie podoba, być może dlatego, ze jestem fanka dużych przepastnych toreb, z tą nie miałabym co robić. Niemniej gratulacje domyślnego partnera ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, koszulka z żyrafką kupiona ubiegłego lata :) Ja za to wolę mniejsze taszki, bo duże by mnie całą zakryły :) Asti jest z myślą o specjalnych okazjach :)

      Usuń
  3. W połączeniu z sukienką wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jest!! Swietnie sie prezentuje!
    A ja wlasnie wczoraj odebralam przesylke od Sabriny Pilewicz, zamowilam czarna torebke Santa Margherita i nie moge sie na nia napatrzyc :) Tez pieknie zapakowana, wszystko perfekcyjnie wykonczone :) Nawet szykuje posta o niej w weekend ;)
    A teraz zamowilam jeszcze model Asti, diamencika w kolorze lilia, wiec czekam niecierpliwie na wysylke... :)
    Zycze dobrego noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Kurcze Santa Margherita też jest piękna,ale ja mam chciejstwo na Positano. Z niecierpliwością czeka na posta :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawy model :) nie słyszałam wcześniej o tych torebkach, ale nie moja półka cenowa. chyba zwyczajnie nie doceniam jeszcze tak kosztownych wydatków :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak model bardzo interesujący i dlatego mnie tak zauroczył ;)

      Usuń
  6. Torebka nie jest w moim stylu, bo ja też lubię duże torby, ale mimo wszystko przyciąga wzrok i ma w sobie coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyciąga, przyciąga :) No tak, ale wielkiej taszy nie wezmę na imprezę i dlatego mam Asti :)

      Usuń
  7. mi przypomina znak Supermana :) ja lubię wielgachne torby tutaj nic bym nie zmieściła, ale Aga - dobrze że Tobie sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w tym maleństwie zmieści się komórka, chusteczki, pomadeczka i klucze :) Asti kupiłam z myślą o imprezach, większej mnie nie trzeba :)

      Usuń
  8. Kochana, śliczna ta torebunia, najczęściej noszę wielagachne, ale już wiem gdzie szukać takiej małej, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Asti jest już z myślą o sylwestrze i nie tylko... Taki mały, słodki imprezowy diamencik :)

      Usuń
  9. super Ci pasuje taka torebusia! dla mnie by była za mała, albo ja dla niej za duża :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba musiałabym mieć ciu większą, żeby nie zginęła na moim tle :P

      Usuń
  10. Śliczna :) Ostatnio widziałam ten diamencik w kolorze ''Magnolia'' i nabrałam ogromnej ochoty na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Magnolia byłaby idealna np. na sylwestra już widzę ten blask :)

      Usuń
  11. oj boska! zazdroszczę, piękny kolor wybrałaś:]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)