wtorek, 24 września 2013

PAT&RUB, Płyn Miceralny

Płyn Micelarny PAT&RUB FACE to kosmetyk naturalny, perfekcyjnie oczyszcza, tonizuje i łagodzi podrażnienia. 
Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry.
Jest odpowiedni nawet dla bardzo wrażliwej cery. Nadaje się do zmywania makijażu oczu
Zawiera kojącą podrażnienia i tonizującą wodę różaną, wodę rozmarynową o właściwościach antyseptycznych, łagodzącą wodę lawendową oraz  micele Sphingosomes Moist, które łączą właściwości pielęgnacyjne i oczyszczające.

Tonik zamknięty jest w przeźroczystej, estetycznej i eleganckiej buteleczce.



200 ml kosztuje 60 zł.


  • Woda różana* - 15% -łagodzi zaczerwienienia, tonizuje, nawilża
  • Woda rozmarynowa* - 10% - działa antybakteryjnie, antyseptycznie i przeciwzapalnie
  • Sphingosomes Moist* - 10% - oczyszcza przy jednoczesnym zachowaniunaturalnej równowagi skóry, silnie nawilża, poprawia miękkość, jędrność i komfort skóry
  • Woda lawendowa*- 5% - łagodzi podrażnienia
  • Mydlnica * - 5% - działa łagodząco i przeciwzapalnie, oczyszcza 
  • wszystkie surowce, z których skomponowany jest płyn micelarny PAT&RUB FACE, mają certyfikat naturalności


Płyn posiada płynną konsystencję, żółty kolor i ziołowy zapach, podobny do toniku z Pat&Rub
Jest delikatny, makijaż zmywa bez problemu, jedynie z tuszem sobie nie radzi, świetnie odświeża i uspokaja cerę.


By wydobyć  tonik trzeba  przekręcić korek w lewo, za to w prawo zamykamy :)


Kto z Was używa/ ł tego micela? :)

44 komentarze:

  1. jeszcze nie miałam, ale to kwestia czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialam go zamowic ale zamiast tego przez pomylke zamowilam dwa toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go jeszcze ale mam mleczko do demakijażu i mgiełkę różaną z tej serii. Zapraszam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, póki co nie znam, ale myslę, że cena w stosunku do jakości jest zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, zużyłąm, ale mnie nie zachwycił. Więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko, Damonku gdzie się podziewałaś tyle czasu? :)

      Usuń
  6. Micela nie miałam, ale miałam tonik, byl bardzo przyjemny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze tego nie uzywalam :-( ale kupilam teraz pianke micelarna do mycia buzi z nuxe tez wlasnie rozana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbowałam i z podkulonym ogonem wróciłam do Toniku Łagodzącego. Tym razem to nie mój typ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przy zamowieniu poprosiłam o próbkę tego toniku:), mam nadzieję, że będę również zadowolona:)

      Usuń
    2. Smoothing Toner, który jest nazywany Tonikiem :) jest tylko jeden w ofercie.

      Ines, koniecznie podziel się wrażeniami :)

      Usuń
  9. Nie próbowałam, ale na razie przechodzę fascynację plynem Oeparolu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go lubię za właściwości, ale zapach czasem mnie drażni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku zdziwiła ten zapach, ale później go polubiłam za inność :)

      Usuń
    2. to może i ja się kiedyś przekonam ;)

      Usuń
  11. Ciekawy, ale już mam swój ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przy następnym zamówieniu skuszę się na tego micelka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam ale chętnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wierna innym, więc odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena mnie powala trochę.. Wolę jednak mój micel z L'Oreal:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam, ale kuszą mnie te kosmetyki Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i 200 obserwatorka wita :)

      Usuń
    2. Również witam i zapraszam 200 obserwatorkę :* Dla mnie ważne że kosmetyki są 100% naturalne i działają :)

      Usuń
  17. czytałaś u mnie posta o kosmetykach naturalnych ? Mysle ze warto :)
    A nawiązując do płynu to skład ma bardzo ciekawy, tylko musisz zwracac uwage na jego waznosc i dokładne zamykanie. Przy naturalnych kosmetykow łatwo je zakazić... . Bardzo dobrze ze dziala na twoją cerę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz przeczytam :) Zawsze zwracam uwagę na higienę i ważność produktów spożywczych jak i kosmetycznych, to moja obsesja :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)