wtorek, 3 września 2013

Iwostin, Re- Actin

To podstawa, że o skórę wokół oczu trzeba dbać szczególnie. W moim wieku bez kosmetyków przeciwzmarszczkowych ani rusz  :)
Preparaty Iwostin Re-Actin są przeznaczone dla skóry wrażliwej z pierwszymi zmarszczkami.
Odmładzają skórę i chronią przed wolnymi rodnikami. Zawierają Trylagen™, który zwiększa syntezę kolagenu i opóźnia proces starzenia, oraz kompleks Re-Structure, który uzupełnia braki substancji budulcowych, takich jak ceramidy, NN KT, kwas hialuronowy.


Krem nadaje skórze uczucie elastyczność, wzmacnia strukturę skóry, redukuje zmarszczki wokół oczu rozświetla skórę wokół oczu, bez parabenów i barwników

Kompleks Re-Structure uzupełnia braki substancji budulcowych takich jak ceramidy, NNKT, kwas hialuronowy. Wzmacnia strukturę skóry i odmładza ją od wewnątrz. Skutecznie odżywia i nawilża.

Matrixyl™ Peptyd stymulujący fibroplasty do działania, prowadzi do syntezy kolagenu. Poprawia napięcie i redukuje istniejące zmarszczki skóry wokół oczu.


 15 ml kosztuje 40,40 zł w zwyż.


 
To moja druga tubka kremu. Konsystencja jest dość gęsta, biała, zapach przyjemny.
Idealnie rozsmarowuje się pod oczami i szybko wchłania, dobrze nawilża, nie zauważyłam likwidacji zmarszczek, ale i też nie pojawiły się nowe. Kosmetyk się nie roluje i dobrze łączył z innym. Nie podrażnia, nie uczula, to ważne bo jestem alergikiem i noszę soczewki.



Jest to dobry kosmetyk do codziennej pielęgnacji oczu po 30 -tce.

10 komentarzy:

  1. Ostatnio mam krem pod oczy z Sylveco, nie wypowiadam sie jeszcze, ale wstępne wrażenia bardzo na plus ;) Co do Iwostinu, wieki całe nie miałam ich kosmetyków, choć kiedyś całkiem lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu sięgam po ich kosmetyki po mnie nie zawiodły :) Z Sylveco miałam pomadkę ochronną i miło ją wspominam :)

      Usuń
  2. ja jeszcze nie potrzebuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie wygląda ten kremik, spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie dla mnie takie kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już dawno nie przeglądałam oferty Iwostinu, widzę, że nowe produkty są :) dobrze, że Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cena produkt niezły i na pewno nie raz po niego sięgnę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)