poniedziałek, 9 września 2013

Benefit, Fake Up


Odkąd zaczęłam nosić soczewki cały czas dręczył mnie problem sińców pod moimi ślepkami, więc trzeba było sięgnąć po korektor i tak zakupiłam osławiony już w blogsferze Benefitowy Fake Up.

Nawilżający korektor ukrywa cienie i drobne zmarszczki wygląd bardzo naturalny. Ma za zadanie utrzymać skórę nawilżoną przez 6 godzin, nadaje długotrwały efekt, ukrywa cienie,  jest łatwy w użyciu.



Skład.


Waga to 3,5 g a koszt 120 zł.


Fake Up dostępny jest w trzech odcieniach Light, Medium i Dark.


Osobiście mam mieszaną cerę i troszkę miałam obawy co do tego kosmetyku, ale nie potrzebnie. Korektor jest w metalowej obudowie w postaci wysuwanego sztyftu. Posiada lekką i jedwabistą formułę prze co nie zbiera się w załamaniach zmarszczek, nie wysusza, nie podrażnia, nie waży się, krycie ma średnie. Daje naturalny efekt i o to chodzi :)

 



Kolor w świetle :)

 

Bez korektora.


 Po nałożeniu i wklepaniu korektora.


Widać różnicę :) ?
Jak Wy zmagacie się z sińcami jeśli je macie ?

28 komentarzy:

  1. Różnica jest i widać, że poradził sobie z zasinieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo lubię ten korektor :-)
    Dla mnie najważniejsze jest to, że nie wysusza skóry pod oczami!
    Świetny, najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też noszę soczewki i również mam sińce. nie wiem czemu - ale zarówno u mnie, jak i u innych osób (a już szczególnie u mężczyzn) mi się to podoba. :)
    ciekawy korektor, rzeczywiście widać efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten korektor. Muszę go wypróbować na moich mega sińcach, które spowodowane są moją pracą na nocki :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać:) bardzo ładnie wygląda, i to tak naturalnie:>

    OdpowiedzUsuń
  6. widać :) Ja teraz używam korektora Eveline i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać:) Bardzo ładnie rozświetlił. Zastanawiam się nad tym korektorem trochę, ale chyba pierw przetestuję Maybelline Age Rewind.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i bardzo lubię, uwielbiam za nawilżenie jakiego nie dawał mi do tej pory żaden korektor :D,
    widać efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też jestem z niego prawie zadowolona, bo mógłby z deka lepiej kryć :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny efekt rozświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry efekt. I bardzo mi się opakowanie podoba! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  11. Widac roznice. Bardzo ciekawie sie prezentuje ten korektor :-) pozdrawiam i gratuluje udanego lupu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na razie to mój pierwszy korektor mam jeszcze ochotę na HR ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)